پرسپولیس نیوز : آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با ذوب‌آهن در حضور سه مربی کروات این تیم که امروز به تهران آمدند برگزار شد.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس که آخرین تمرین این تیم پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه درفشی‌فر محسوب می‌شد امروز تحت ‌الشعاع حضور حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

*‌ با توجه به اینکه تمرین امروز سرخپوشان پشت‌ درهای بسته برگزار شد هیچ خبرنگار یا هواداری اجازه ورود به ورزشگاه درفشی‌فر را پیدا نکرد اما این در حالی است که حدود 20 تماشاگر پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند.

* برادران پانادیچ مربیان تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل سفر به کرواسی چند روزی را در تمرینات پرسپولیس حضور نداشتند در تمرین امروز عصر شرکت کردند.

* استینوویچ مربی بدنساز جدید تیم فوتبال پرسپولیس هم در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و برانکو او را به بازیکنان معرفی کرد.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس مطابق روزهای گذشته ابتدا بدن‌‌هایشان را گرم کردند سپس تمریناتی که مربی‌شان برای‌شان در نظر گرفته بودند را انجام دادند.

* برانکو در تمرین امروز تأکید زیادی بر عملکرد بازیکنان داشت و بارها نکات فنی مورد نظرش را به بازیکنان اعلام می‌کرد.

* سانتر از جناحین بخشی از تمرین امروز سرخپوشان بود که وظیفه سانتر کردن در تمرین امروز برعهده هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس بود.

* حرکات از جناحین به عمق و شوت به دروازه قسمت دیگری از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* برانکو از بازیکنان می‌خواست که در زدن ضربات نهایی و آخر دقت لازم را داشته باشند.

* پرسپولیسی‌ها امروز در لباس‌هایی در دو رنگ تمرین کردند.
  بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز و برای برپایی اردوی پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن از ورزشگاه درفشی‌فر عازم هتل المپیک می‌شوند تا فردا و از ساعت 19 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)