پرسپولیس نیوز : در آخرین تمرین تیم پرسپولیس پیش از سفر این تیم به اهواز کریم باقری غایب بود.

 آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که قرار بود این تمرین در ساعت 10 و 30 دقیقه برگزار شود اما با تأخیر 45 دقیقه‌ای بازیکنان تمرین کردند.

*کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در هیأت فوتبال جهت ثبت قرارداد با پرسپولیس در تمرین امروز سرخ‌پوشان غایب بود اما همراه با پرسپولیسی‌ها به اهواز خواهد رفت.

 * پانادیچ، دستیار اول برانکو به همراه رضا چلنگر از ساعت 11:30 به درفشی‌فر آمدند و به سرعت خودشان را به تمرین رساندند.

* پیش از آغاز تمرین توسط امامی‌فر و مربی بدنساز موانع و همچنین توپ‌ها به صورت منظم در زمین چیده شده بود.

* محسن بنگر، پیام صادقیان، مهدی جعفرپور و بابک حاتمی قبل از آغاز رسمی تمرین دقایقی به تنیس فوتبال مشغول بودند و دیگر بازیکنان از روی نیمکت بازی آنها را تماشا می‌کردند.

* محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان حضور پیدا کرد.

*تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شد و حدود 20 هوادار پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند.

 * حدود 10 – 20 هواداری که مقابل در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند در خصوص مسائل مختلف پرسپولیس، مشکلات خط دفاعی این تیم، بحث خصوصی‌سازی و واگذاری این باشگاه صحبت می‌کردند. همچنین هواداران نسبت به پنالتی که روز گذشته در بازی استقلال و ذوب‌آهن به نفع شاگردان قلعه‌نویی گرفته شد اعتراض داشتند و معتقد بودند که داور به اشتباه برای استقلال پنالتی گرفته است.

 * حسین عبدی مانند روز گذشته امروز هم به درفشی‌فر نیامد و در تمرین سرخپوشان غایب بود.

*پانادیچ مربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در باشگاه و عقد قرارداد با این تیم در ساعت 11 و 15 دقیقه به ورزشگاه درفشی‌فر آمد.

*بازیکنان پرسپولیس امروز تمرین سبکی را زیر نظر پانادیچ، تای‌هومیر و علیرضا امامی‌فر برگزار کردند.

*اتوبوسی امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمد تا بازیکنان و مربیان این تیم را راهی فرودگاه مهرآباد کند چرا که کاروان تیم پرسپولیس امروز از ساعت 15 تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد. البته تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با اتومبیل شخصی درفشی‌فر را ترک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)