پرسپولیس نیوز : هواداران پرسپولیس در تمرین امروز (چهارشنبه) این تیم برای حریف سنتی‌ کری می‌خواندند.

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 17:30 در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

*شاگردان برانکو امروز ابتدا پس از دویدن و گرم کردن به پاسکاری به مرور کارهای تاکتیکی و حمله، دفاع و گلزنی، فوتبال درون تیمی و حرکات ترکیبی، سرعتی مشغول بودند.

 

 هادی نوروزی و محسن بنگر آماده همراهی سرخپوشان بودند . تمرین پس از گرم کردن به پاسکاری و انتقال توپ از دفاع به حمله اختصاص داشت و پس از آن بدنساز تیم تمرینات بدنی را برای سرخپوشان تدارک دید . مرحله بعدی تمرین که بخش اعظم تمرین را تشکیل می داد بازی فوتبال بین دوتیم نارنجی و سفید در  دو سوم زمین بود.

 

پس از آن کارهای ترکیبی و مرور برنامه های گلزنی از شیوهای مختلف در برنامه سرخپوشان قرار گرفت در این بخش از تمرین کادر فنی با توجه به آنالیز انجام شده روی تیم حریف جا گیری بازیکنان و نحوه ارسال توپ ها تاکید ویژه ای داشتند در تمرین امروز سرخپوشان مایکل اومانا و مهرداد کفشگری برنامه اختصاصی را دنبال کردند.

* پیش از آغاز تمرین برانکو ایوانکوویچ برای دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

* تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار شد.

* سرخپوشان امروز تمرینات پرنشاط و شادی را پشت سر گذاشتند.

* بازیکنان مصدوم امروز همگی در تمرین حضور داشتند تا خیال برانکو کمی راحت شود.

* حدود 20 هوادار به محل ورزشگاه  درفشی‌فر آمده بودند و در مواجه با دوربین‌های تلویزیونی برای استقلالی‌ها کری خواندند. تعدادی از آنها معتقد بودند که نباید علی دایی از این تیم کنار گذاشته می‌شد چون او شناسنامه فوتبال ایران است.

* چند هودار امروز بنری به ورزشگاه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود؛ «برانکو دوستت داریم به ایران خوش آمدی.» و هواداران وقتی با آن مواجه می‌شدند عکس یادگاری می‌گرفتند و از سرخپوشان درخواست داشتند که روز جمعه در دربی 80 استقلال را شکست دهند.

 

* مهرداد کفشگری مایکل اومانیا و هادی نوروزی امروز در تمرین پرسپولیس حضور داشتند اما کفشگری و اومانیا پس از تمرین به کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر رفتند.

 

* مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال درون‌تیمی بخش دیگری از تمرین امروز سرخپوشان بود که در این تمرین برانکو نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

هشتادمین دربی استقلال و پرسپولیس جمعه ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)