پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس با حضور سوشا مکانی برگزار شد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعد از ظهر از ساعت 18 و 40 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر با حضور 13 بازیکن و حدود 30 هوادار برگزار شد.

*سوژه اصلی تمرین امروز پرسپولیس حضور سوشا مکانی دروازه‌بان جدید سرخپوشان بود. وی پس از حضور روی نیمکت قرمزپوشان ابتدا با بازیکنان خوش‌وبش کرد و سپس جلسه‌ای با غلامپور در گوشه‌ای از زمین داشت. سپس منتظر علی دایی ماند و پس از دیدار با دایی و خوش‌وبشی گرم برای انجام کارهای شخصی‌اش راهی اهواز شد و قرار است پس از چند روز به تهران و تمرینات پرسپولیس بازگردد.

 

 * سوشا مکانی به محض اینکه علی دایی وارد زمین چمن درفشی‌فر شد به سمت سرمربی پرسپولیس رفت و با او خوش‌وبش کرد.

 

 * مکانی هنگام خروج از ورزشگاه درفشی‌فر و در مواجه با هواداران این تیم عدد شش را نشان داد که این حرکت او باعث شد تا هواداران تشویقش کنند.

*مکانی پس از حضور در تمرین سرخپوشان به سراغ 12 لیدر باشگاه پرسپولیس رفت و پس از گرفتن عکس یادگاری با آنها با نشان دادن عدد 6 درفشی‌فر را ترک کرد. لیدرها نیز با دادن شعار عقاب به وی، مکانی را بدرقه کردند. دایی هم زمانی که سوشا مکانی را دید، برای او در پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

 

 * هواداران پرسپولیس با شعار «سوشای دست طلایی عقاب آسیایی» به دروازه‌بان تیم جدید این تیم خوش آمد گفتند.

 

  * سوشا مکانی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: خوشحالم که به پرسپولیس آمدم و پس از کسب اجازه از علی دایی قرار شد تا به اهواز بروم و کارهای تسویه حساب مالیاتی‌ام را با باشگاه فولاد انجام دهم. به همین منظور از شنبه آینده در تمرینات حضور پیدا می‌کنم.

*تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که نورافکن‌های ورزشگاه روشن بود و باد شدیدی همراه در ورزشگاه می‌وزید.

*بازیکنان در تمرین امروز فقط دور زمین دویدند.

*علی دایی نیز که چند پوشه در دستانش بود به مطالعه آنها روی نیمکت می‌پرداخت.

*در تمرین امروز خبر از بازیکنانی مانند عالیشاه، خلعتبری و سیدصالحی که با باشگاه قرارداد دارند، نبود.
 

 

* علی دایی از ساعت 18:40 در ورزشگاه حضور پیدا کرد و با پوشیدن لباس ورزشی تمرین بازیکنانش را به صورت کامل زیرنظر گرفت.

* با توجه به اینکه فعلاً هیچ دروازه‌بانی در تمرین سرخپوشان حضور ندارد بهزاد غلامپور به همراه پسرش به بازی فوتبال مشغول بود.

* چهار بازیکن امید در کنار سایر سرخپوشان به تمرین پرداختند.

* محمد مولایی، مربی بدنساز پرسپولیس تمرینات استقامتی سنگینی را برای سرخپوشان در نظر گرفته بود اما نکته جالب اینجا بود که تمام بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار بودند و آیتم‌های تمرینی را تا انتها انجام دادند.

* پس از پایان تمرین ماساژورهای پرسپولیس سراغ بازیکنان رفتند و بدن‌های آنها را ماساژ دادند تا دچار گرفتگی نشود.

* چند بنر تبلیغاتی جدید از دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر نصب شده بود. این در شرایطی است که هنوز تکلیف ساختمان و محل این دانشگاه مشخص نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)