پرسپولیس نیوز : هوادارانی که امروز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرده بودند به حمایت از تیم خود پرداختند.

 اولین تمرین پرسپولیس بعد از باخت مقابل ذوب‌آهن امروز راس ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در ابتدای تمرین برانکو ایکوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مدت 15 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد تا با فراموش کردن باخت دیروز آماده تمرین امروز شوند و اینکه پرسپولیس می‌تواند روزهای خوبی را در ادامه لیگ برتر داشته باشد.

*بعد از این صحبت‌های برانکو تمام بازیکنان به مدت 10 دقیقه با انجام حرکاتی که بیشتر جنبه ریکاوری داشت برای ادامه تمرین خود را گرم کرده و بعد از 5 دقیقه بازیکنان به دو دسته کلی تقسیم شدند که یک گروه بازیکنانی بودند که در مقابل ذوب‌آهن بازی کرده بودند و گروهی دیگر بازیکنان ذخیره بودند. بازیکنان ذخیره زیر نظر مربی بدنساز تیم کار خود را آغاز کردند و برانکو از نزدیک شاهد عملکرد شاگردانش بود اما در نیمی دیگر از زمین درفشی‌فر بازیکنان پرسپولیس به همراه کریم باقری به انجام سپک‌تاکرا پرداختند که سوشا مکانی در این تمرین حضور داشت.

*دو دروازه‌بان دیگر پرسپولیس هم زیر نظر مربی دروازه‌بانان این تیم پانادیچ تمرین کردند.

*بازیکنان ذخیره بعد از تمرینات کششی زیر نظر برانکو در نیمی از زمین درفشی‌فر مشغول به حفظ توپ شدند و البته در نهایت ضربه‌ای هم به دروازه‌های کوچک داخل زمین می‌زدند که این تمرین با 10 نفر که در دو گروه بنفش و سبز تقسیم شده بودند انجام شد.

*در حین این تمرین  تماشاگران برای روحیه دادن به بازیکنان این تیم مرتب بازیکنان و کادر فنی را به صورت جداگانه تشویق کردند و با بیانیه‌ای حمایت هواداران را از پرسپولیسی‌ها اعلام کردند.مضمون این بیانیه این بود که ما هواداران پرسپولیس بازی خوب شما را در مقابل ذوب‌آهن دیدیم و از شما می‌خواهیم در زدن ضربات آخر دقت کنید و همچنین با عملکرد خوب در هفته‌های بعدی این ناکامی‌ها را جبران کنیم. ما از همه شما تشکر می‌کنیم.بعد از این بیانیه هواداران پرسپولیس شعارهایی علیه کمیته داوران و فدراسیون فوتبال دادند.

 

* کانون هواداران باشگاه پرسپولیس بیانیه ای را در ورزشگاه درفشی فر خواند که در آن آمده است: «به خاطر داوری بسیار ضعیف و پراشتباه در چند بازی گذشته تیم پرسپولیس و همینطور بی اعتنایی کمیته داوران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به این مساله از باشگاه پرسپولیس تهران می خواهیم در جام شهدا شرکت نکنند و این جام را تحریم کنند و به جای آن هواداران پرسپولیس در روز مسابقه در همه گلزارهای شهدای کشور بر سر مزار شهدا روند و گل اهدا کنند.»

*مهرداد کفشگری که از ابتدا در تمرین تیم حاضر بود اما به دلیل مصدومیت تمرین نکرد و روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد هم تیمی‌هایش بودند.

*بازیکنانی که دیروز در دیدار با ذوب‌آهن بازی کرده بودند بعد از انجام سپک‌تاکرا و حضور 50 دقیقه‌ای در تمرین برای انجام ریکاوری زمین تمرین را ترک کردند و به استخر و سونا رفتند.

* بعد از اینکه بازیکنان اصلی پرسپولیس در بازی مقابل ذوب‌آهن زمین درفشی‌فر را ترک کردند بازیکنان ذخیره زیر نظر تمامی اعضای کادر فنی در دو سمت دروازه قرار گرفتند و به تمرین سانتر از جناحین و ضربه به دروازه پرداختند که این نوع تمرین نشان داد برانکو هنوز از تمام‌کننده‌های تیمش رضایت کامل ندارد و به دنبال برطرف کردن این مشکل سرخ‌پوشان است.

 

*هواداران تیم پرسپولیس تک تک بازیکنان را تشویق کردند که بنگر در این بین از بقیه بازیکنان بیشتر تشویق شد.تماشاگران همچنین علیه علیرضافغانی داور دیروز بازی شعار دادند.

* مارکو ماریچ بعد از حرکات کششی به سالن وزنه رفت و ادامه تمرینات را در آنجا انجام داد.

 * رضا خالقی فر که در بازی دیروز به علت مصدومیت وجود نداشت در تمرینات امروز شرکت کرد.

* بازیکنان اصلی کارهای سرعتی، هوازی انجام دادند.

 

* وحیدحیدریه،مدافع پرسپولیس که دچار مصدومیت شده با لباس شخصی در کنار محمود خوردبین نظاره گر تمرین بود.

 

* ایمان صادقی، مرتضی قدیمی پور دروازه بانان تیم پرسپولیس در این تمرینات با نشاط و با روحیه حضور دارند.

* بازیکنان اصلی راس ساعت 19 ورزشگاه درفشی فر را ترک کردند ولی محسن بنگر در کنار زمین نشسته و تمرین بازیکنان ذخیره را نظاره گراست.

*بنگر امروز بسیار ناراحت است و این ناراحتی به خاطر اخراجش در بازی دیروز و گرفتن پنالتی اشتباه از سوی علیرضا فغانی داور مسابقه بود.

* تمرین بعدی سرخ‌پوشان فوتبال درون تیمی بود که برانکو هم مستقیم در عملکرد بازیکنان نظارت می‌کرد که البته پادانیچ هم در این بازی حضور داشت.

*تمرین امروز سرخ‌پوشان تهرانی در ساعت 19 و 45 دقیقه به پایان رسید و تمرین بعدی پرسپولیسی‌ها فردا ساعت 18 برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)