پرسپولیس نیوز : مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینات ابتدایی زیر نظر مربی بدنساز این تیم به تمرین پرداخت.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس تحت تاثیر حضور سرپرست این باشگاه از ساعت 16 و 10 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* همه بازیکنان و همه اعضای کادر فنی در تمرین امروز حاضر بودند.

* علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس زمانی که به ورزشگاه درفشی‌فر آمد دقایقی با بازیکنان و مربیان پرسپولیس جلسه داشت و دقایقی هم با مربیان این تیم به صحبت پرداخت.

* تمرین با 10 دقیقه تاخیر از ساعت 16 و 10 دقیقه آغاز شد.

* بازیکنان مطابق روزهای گذشته 20 دقیقه زیر نظر مارکو مربی بدنساز پرسپولیس تمرین کردند.

* برانکو تاکید زیادی داشت که هیچ فرد غریبه‌ای به محل تمرین نیاید و به همین دلیل اجازه حضور به هیچ فردی جز مسئولان باشگاه به ورزشگاه درفشی‌فر داده نشد.

* بعد از تمرینات بدنسازی و نرمشی، بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. در زمان تمرین هرگاه برانکو قصد داشت موردی را گوشزد کند تمرین را قطع و نکات مدنظرش را به بازیکنان اعلام می‌کرد.

* مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گرم کردن بدن خود زیر نظر مربی بدنساز این تیم به تمرین پرداخت.

* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته به دلیل حضور در باشگاه در تمرین غایب بود امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد.

* مصطفی قنبرپور مربی تیم پرسپولیس به دلیل کسالت زودتر از سایرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

* طاهری پس از تماشای دقایقی از تمرین، بازدیدی هم از ورزشگاه درفشی‌فر داشت.
 

تمرین با کار با موانع شروع شد که شامل دویدن و تمرینات رفلکسی و جامپینگ می‌شد. پس از آن، 10 دقیقه کار با توپ از جمله پاسکاری و زدن شوت در دستور کار بود. بعد از آن، بار دیگر موانع چیده شد و بازیکنان به تمرینات سرعتی پرداختند. در مرحله بعد، فوتبال هدفمند انجام شد.

حدود 40 دقیقه از زمان تمرین گذشته بود که ایوانکوویچ با توزیع کاورهای نارنجی، بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد. بازیکنان اصلی و ذخیره در هر دو گروه حضور داشتند و به این وسیله نمی‌شد برنامه سرمربی تیم را برای انتخاب ترکیب اصلی تشخیص داد. این مرحله از تمرین که برنامه تاکتیکی بود، بدون توپ صورت گرفت.

برانکو ایوانکوویچ با تشریح برخی تغییرات تاکتیکی استقلال، به بازیکنان برنامه می‌داد که موقع حمله و دفاع چگونه باید حرکت کنند. او چندین بار هم در جریان اجرای این تمرین به طور جدی به بازیکنان تذکر داد که باید موقعیت خود را نسبت به دستوراتی که می‌دهد حفظ کنند.

بعد از این مرحله، کار با توپ آغاز شد. در این بخش که با یک دروازه انجام شد، بازیکنان روی توپ‌های ارسالی به دروازه هجوم می‌آوردند که در این مرحله تدابیر دفاعی و هجومی همزمان مرور شد. تمرین روی شوتزنی و تغییر منطقه بازی از دیگر برنامه‌های تیم در تمرین امروز بود.

تمرین سرخپوشان در ساعت 17:20 به پایان رسید اما تعدادی از بازیکنان در زمین باقی ماندند و به کار روی ضربات ایستگاهی پرداختند.

اعضای تیم شام را در درفشی‌فر صرف کرده و پس از آن محل تمرین را ترک کردند.

 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس فردا آخرین تمرین خود را پیش از بازی مقابل استقلال برگزار خواهند کرد و بعد از آن برای برپایی اردو راهی هتل خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)