پرسپولیس نیوز : بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس امروز جواب ام‌آر‌آی خود را برای پزشکان تیمش آورد و با اجازه آنها در تمرینات گروهی شرکت کرد.

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی روز گذشته این تیم مقابل سپاهان امروز از ساعت ۱۱ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

محمد انصاری و وحید حیدریه آخرین بازیکنانی بودند که امروز به درفشی‌فر آمدند و این در حالی است که تمرین آغاز شده بود.

* انصاری جواب ام‌آر‌آی خود را به درفشی‌فر آورد تا پزشکان پرسپولیس پس از دیدن جواب این ام آر آی در خصوص وضعیت او تصمیم‌گیری کنند.

* بازیکنان پرسپولیس ابتدا حدود ۳۰ دقیقه در سالن بدنسازی درفشی‌فر به انجام تمرینات بدنسازی و زدن وزنه پرداختند.

* بعداز ۳۰ دقیقه بازیکنان به زمین چمن آمده و به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول بازیکنانی بودند که روز گذشته مقابل سپاهان به میدان رفته بودند که این گروه حدود ۳۰ دقیقه دور زمین نرم‌دوی کرده و ریکاوری کردند تا خستگی بازی دیروز را از تن خارج کنند. گروه دیگر بازیکنانی بودند که دیروز فرصت بازی پیدا نکردند و یا به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدند. این بازیکنان بخش اصلی تمرین امروز را برعهده داشتند.

* احمد نوراللهی و علی علیپور که روز گذشته هرکدام ۴۵ دقیقه بازی کرده بودند هر دو ترکیب بازیکنان اصلی ریکاوری کردند.

* بازیکنانی که امروز تمرینات تاکتیکی را انجام دادند ابتدا دقایقی به عبور از موانع و پرش از روی آنها پرداختند که این بخش از تمرین زیر نظر برانکو انجام شد.

* بعد از این تمرینات این بازیکنان به کار با توپ مشغول شدند. در این بخش بازیکنان باید به یکدیگر پاس‌های کوتاه و عرضی می‌دادند تا بازیکنان دیگر به شوت‌زنی بپردازند.

* ۴ دروازه‌بان تیم پرسپولیس امروز در تمرین زیر نظر مربی دروازه‌بانان این تیم تمرینات سنگینی را برگزار کردند.

* با وجود استقبال ۷۵ هزار نفری در بازی دیروز پرسپولیس مقابل سپاهان اما امروز کمتر از ۵ تماشاگر به محل تمرین سرخپوشان آمدند.

* در حالی که سه دروازه‌بان پرسپولیس در زمان شوت‌زدن بازیکنان به تمرینات گروهی اضافه شدند اما ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس سوشا مکانی را پیش خود نگه داشت تا با او تمرینات اختصاصی و بیشتری انجام دهد.

* محمد انصاری که به دلیل مصدومیت دیدار دیروز پرسپولیس مقابل سپاهان را از دست داده بود امروز در تمرینات گروهی حاضر شد و پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

  • بازیکنانی که دیروز ریکاوری کردند زودتر از سایرین محل تمرین را ترک کردند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)