پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امروز با لباس شخصی در درفشی‌فر حاضر شد و با سایر بازیکنان تمرین نکرد.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم مقابل صبای قم در هفته هشتم لیگ برتر امروز از ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

* تمرین راس ساعت 16 با سوت برانکو آغاز شد و بازیکنان ابتدا زیر نظر مارکو با تمرینات کشش و نرمشی بدن‌های خود را گرم کردند.

* بابک حاتمی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امروز با لباس شخصی نظاره‌گر تمرین سرخ‌پوشان بود و تمرین نکرد.

* مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی و مسئول تیم فوتبال پرسپولیس امروز دقایقی دور زمین دوید و به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* محمد ترکاشوند معاون اقتصادی و ورزشی باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه درفشی فر حاضر شد و تمرین بازیکنان این تیم را از نزدیک تماشا کرد.

* بازیکنان امروز کارهای تاکتیکی مد نظر برانکو را انجام دادند شوت به دروازه، سانتر از جناحین و انجام تاکتیک‌های ترکیبی، قسمتی از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* بازیکنان پرسپولیس امروز در قالب دو تیم به بازی فوتبال پرداختند.

* فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه که به علت محرومیت نمی‌توانند سرخ‌پوشان را در بازی فردا مقابل صبای قم همراهی کنند امروز پس از تمرین با بازیکنان دقایقی به صورت اختصاصی نرم دوی کردند.

* برانکو امروز تاکید زیادی بر استفاده بازیکنان از ضربات ایستگاهی و ضربات شروع مجدد داشت.

*میلاد کمندانی هافبک ملی پوش پرسپولیس در درفشی‌فر حاضر و با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.بازیکنان پرسپولیس بابت قهرمانی تیم ملی امید در مسابقات غرب آسیا به او تبریک گفتند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان تمرین امروز راهی هتل المپیک می شوند تا اردوی پیش از بازی مقابل صبای قم را در این هتل برگزار کنند.

پرسپولیس فردا 24 مهر ماه و در ساعت 18:24 به مصاف صبای قم خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)