پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال نفت تهران پیش از شروع تمرین امروز پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد.

اولین تمرین پرسپولیس پس از تساوی مقابل گسترش‌فولاد تبریز بعد از دو روز تعطیلی امروز در ورزشگاه درفشی‌فر از سر گرفته شد که این تمرین حاشیه‌هایی در خود داشت که در زیر می‌خوانیم:

* پیش از شروع تمرین کمال کامیابی‌نیا بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و بعد از دقایقی ورزشگاه را ترک کرد.

* به دستور باشگاه 10 بازیکن تیم امید پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر ساکن شدند تا از خوابگاه این ورزشگاه استفاده نمایند. همچنین امروز وسایلی مانند یخچال و .. به درفشی‌فر آورده شد تا بازیکنان از نظر امکانات رفاهی شرایط خوبی داشته باشند.

* تمرین تیم پرسپولیس در ساعت 15 و 10 دقیقه زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

* محمد نوری، سوشا مکانی و محمدرضا خانزاده سه بازیکن تیم پرسپولیس که به اردوی تیم ملی دعوت شدند در تمرین امروز حضور نداشتند. همچنین رضا حقیقی هافبک تیم پرسپولیس در تمرین امروز غایب بود که گفته می‌شود او در مشهد مقدس حضور دارد.مهرداد کفشگری هم دیگر غایب سرخپوشان بود.

* شروع تمرینات پرسپولیس دویدن بازیکنان در دو گروه بود به طوری که یک عده در جهت موافق عقربه‌های ساعت و گروه دیگر هم برخلاف عقربه‌های ساعت مشغول دویدن شدند.

* به دلیل سرمای هوا بازیکنان لباس‌های پاییزه بر تن داشتند که این لباس‌ها متعلق به آل‌اشپورت بود و سرخ‌پوشان امروز لباس‌های این برند را بر تن کردند.

* نیلسون و یک دروازه‌بان تیم پرسپولیس زیر نظر نادر باقری به تمرین پرداختند.

* در اوایل تمرین حسین عبدی و حمید درخشان جلسه‌ای چند دقیقه‌ای را با یکدیگر برگزار کردند.

* مایکل اومانیا بازیکن کاستاریکایی پرسپولیس رنگ پیراهنش سبز رنگ بود و با سایر بازیکنان فرق داشت.

* محمد عباس‌زاده مهاجم پرسپولیس که از ناحیه کشاله پا دچار مصدومیت است امروز در ورزشگاه حاضر شد اما تمرین نکرد. عباس‌زاده برای ادامه درمانش امروز در ورزشگاه درفشی‌فر فیزیوتراپی کرد و سپس راهی استخر شد.

*از دیگر تمرین امروز پرسپولیسی‌ها حفظ توپ بود که بازیکنان زیر نظر کادر فنی این تمرین را مرور کردند.

* حدود 20 هوادار امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند و تمرین سرخ‌پوشان را از نزدیک تماشا کردند.

* در تمرین حمید درخشان بارها از بازیکنان می‌خواست سربالا بازی کرده و روی زمین بازی کنند.

* مرور کارهای تاکتیکی از دیگر تمرینات بازیکنان پرسپولیس بود که امروز برگزار شد.

* برگزاری دربی در تاریخ 2 آذر موضوعی بود که هواداران و بازیکنان پرسپولیس در باره آن صحبت می‌کردند.

* پیام صادقیان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی که نزدیک به 40 دقیقه از تمرین گذشته بود ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد. او به دلیل درمان لثه و دندانش و به دلیل دردی که در ناحیه دهان احساس می‌کرد زودتر از سایر بازیکنان از ورزشگاه درفشی‌فر خارج شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)