پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در آخرین تمرین این تیم پیش از بازی مقابل سپاهان حاضر شد.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم مقابل سپاهان امروز از ساعت 17 و 15 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین تنها 10 دقیقه برای خبرنگاران حاضر در ورزشگاه درفشی‌فر باز بود و آنها توانستند تمرین سرخپوشان را پوشش دهند.

*با اینکه امروز اجازه حضور هواداران در ورزشگاه درفشی‌فر به آنها داده نشد اما حدود 15 هوادار پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند.

*در ساعت 16 و 30 دقیقه اتوبوس حامل بازیکنان و مربیان پرسپولیس از هتل المپیک محل اردوی سرخپوشان به درفشی‌فر آمد و بازیکنان با حضور در محل تمرین خود آماده آخرین تمرین پیش از بازی با سپاهان شدند.

*محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس امروز در تمرین امروز این تیم حاضر شد.

*در حالیکه نام مهدی جعفرپور در لیست 18 نفره ابتدایی سرخپوشان وجود نداشت اما این بازیکن به دلیل خارج شدن نام پیام صادقیان در لیست پرسپولیس قرار گرفت.

*محسن بنگر، مبین میردورقی، ژوزه تادو و افشین اسماعیل‌زاده چهار بازیکن تیم پرسپولیس که در لیست این تیم برای بازی مقابل سپاهان حضور ندارند با حضور در درفشی‌فر در گوشه‌ای از زمین به دستور برانکو تمرین کردند.

*بازیکنان در ابتدا بدنهایشان را گرم کردند و سپس تمریناتی که مربیانشان برای آنها در نظر گرفته بودند را انجام دادند.

*با اینکه نام رضا نوروزی تنها در لیست آسیایی پرسپولیس حضور دارد اما این بازیکن در آخرین تمرین تیمش پیش از بازی مقابل سپاهان حاضر شد و پابه‌پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

*محمدحسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه در فضای مجازی منتشر شده که پیام صادقیان سیگار می‌کشد، به خبرنگاران اظهار داشت:‌اجازه بدهید در ابتدا به تمرین بروم سپس در اینباره حرف خواهم زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)