پرسپولیس نیوز : مترجم سابق مربیان کروات تیم فوتبال پرسپولیس امروز در محل تمرین این تیم حاضر شد و پس از دقایقی ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس مطابق روزهای گذشته امروز در ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

* پرچم‌های پرسپولیس در کنار پرچم ایران در ورزشگاه درفشی‌فر به اهتزاز درآمده است.

* میلاد کمندانی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس امروز آخرین بازیکنی بود که دیرتر از همه سر تمرین آمد.

* مطابق روزهای گذشته برانکو پیش از شروع تمرین حدود 5 دقیقه برنامه‌های تمرینی سرخپوشان را به آنها اعلام کرد.

* رضا چلنگر مترجم سابق مربیان کروات تیم پرسپولیس امروز دقایقی در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و در ساعت 17 و 30 دقیقه هم محل تمرین سرخپوشان را ترک کرد.

* حدود 40 هوادار در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند و تمرین شاگردان برانکو را در سکوت کامل تماشا کردند. زمانی که علی علیپور برگردانی زد تماشاگران به تشویق این بازیکن پرداختند.

* بازیکنان پرسپولیس در حدود 25 دقیقه زیرنظر مارکو مربی بدنساز خود به تمرینات کششی و نرمشی پرداختند تا بدن‌های خود را گرم کنند

* سه دروازه‌بان تیم پرسپولیس از ابتدای تمرین زیر نظر مربی دروازه‌بانان به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* وحید حیدریه بازیکن ملی‌پوش و مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس امروز دقایقی دور زمین به صورت اختصاصی دوید و سپس راهی سالن وزنه شد.

* بازیکنان پرسپولیس امروز تاکتیک‌های مدنظر برانکو در تمرین امروز را مرور کردند. این تمرینات شامل انجام حرکات ترکیبی و سانتر از جناحین روی دروازه‌های بدون دروازه‌بان بود.

*بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیس مربوط به انجام فوتبال با یک دروازه و مرور تاکتیک‌های متنوعی برای بازی با سایپا بود. در این تمرین برانکو بازیکنان را به دو تیم نارنجی و بنفش تقسیم کرد و بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* یکی  از بخش‌های تمرینی امروز بازیکنان پرسپولیس زدن گل روی سانتر از روی نقطه کرنر بود. دراین تمرین هادی نوروزی کرنرهایی را روی دروازه می‌فرستاد و مهاجمان طبق خواسته برانکو به گلزنی و مدافعان به دفع توپ پرداختند.

* با توجه به ابری بودن هوا و وزش باد تمرین بازیکنان پرسپولیس زیر نورافکن‌های ورزشگاه درفشی‌فر انجام شد.

* برادران پانادیچ دو تن از مربیان پرسپولیس در زمانی که برانکو تمرینات را زیر نظر داشت با یکدیگر به صورت اختصاصی تمرین کردند.

* پرتاپ اوت از جناحین و خلع موقعیت گلزنی از دیگر تمریناتی بود که برانکو برای بازیکنانش در نظر داشت.

 آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل سایپا در هفته ششم لیگ برتر فردا و در ورزشگاه درفشی‌فر پشت درهای بسته و به دور از چشم خبرنگاران و هواداران برگزار خواهد شد. سپس بازیکنان پس از تمرین راهی هتل شده تا اردوی پیش از بازی مقابل سایپا را برگزار کند.

پرسپولیس روز چهارشنبه و در ساعت 18 و 35 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)