پرسپولیس نیوز : یک بازیکن تستی امروز در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شد و گفته می‌شود این بازیکن از سوی یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه معرفی شده است.

 تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس که قرار شده از این به بعد صبح‌ها برگزار شود از ساعت 11 و 30 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر با سوت برانکو آغاز شد و بازیکنان پرسپولیس تمرینات مد نظر کادر فنی را انجام دادند.

*بعد از یک روز تعطیلی بازیکنان پرسپولیس از ساعت 10 صبح امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمده و آماده تمرین شدند.

*10 تماشاگر با حضور در محل تمرین سرخ‌پوشان تمرین امروز پرسپولیسی‌ها را زیر نظر گرفتند.

*بازیکنان ابتدا در گروه‌های دو نفره شروع به دویدن و زدن استارت کردند و سپس بدن‌های خود را گرم کردند.

*محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس آخرین فردی بود که امروز پیش از شروع تمرین به درفشی‌فر آمد.

*به جز ملی‌پوشان همه بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس در تمرین امروز حضور داشتند.

*لباس‌های تمرینی جدید پرسپولیسی‌ها به دست آنها رسیده و بازیکنان پرسپولیس امروز با این لباس‌ها که رنگ آن سورمه‌ای است به تمرین پرداختند.

*پیش از شروع تمرین از بازیکنان پرسپولیس توسط عکاسان باشگاه عکس گرفته شد تا عکس‌های جدید آنها در سایت باشگاه پرسپولیس مورد استفاده قرار بگیرد.

*از نکات جالب توجه تمرین امروز سرخپوشان حضور سه عکاس از سوی باشگاه بود به این صورت که این سه عکاس که هر بار یک نفر آنها به تمرین می‌آمد امروز هر سه نفر با هم به ورزشگاه درفشی‌فر آمدند و از تمرین عکاسی کردند.

*یک بازیکن تستی که گفته می‌شود با سفارش یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بود در محل تمرین‌ حاضر شد و با بازیکنان به تمرین پرداخت.

*تمرین ابتدا با حفظ توپ بازیکنان آغاز شد که در این بخش بازیکنان پرسپولیس در یک فضای کوچک باید به حفظ توپ می‌پرداختند. در این بخش از تمرین محمد رحمتی تکل محکمی به روی پای فرشاد احمدزاده زد که این مسئله باعث مصدومیت جزئی این بازیکن شد اما از آنجایی که مصدومیت احمدزاده جدی نبود وی به تمرین بازگشت.

*پرش از روی موانع و زدن ضربه سر یکی دیگر از تمریناتی بود که امروز بازیکنان پرسپولیس انجام دادند.

*در ادامه بازیکنان پرسپولیس به دو قسمت تقسیم شدند که در این بخش یک بازیکن باید از سد مدافع روبرویش عبور می‌کرد که این بخش از تمرین با شادابی و شوخی‌های بازیکنان انجام شد. در همین آیتم تمرینی محمد ناصری مدافع تیم پرسپولیس از ناحیه ساق پای چپ آسیب دید که پزشکان پرسپولیس در بالای سر او حاضر شده و به مداوای پای مصدوم انصاری پرداختند.

*از آنجایی که مدرسه فوتبالی کنار زمین تمرین پرسپولیسی‌ها قرار دارد هرگاه که سوت می‌زد برخی از بازیکنان پرسپولیس به اشتباه افتاده و فکر می‌کردند که مربیان خودشان سوت زدند اما خیلی زود متوجه اشتباه خود می‌شدند.

*دو دروازه‌بان پرسپولیس امروز زیر نظر مربی اختصاصی خود تمرین می‌کردند.

*لباس کریم باقری به عنوان مربی پرسپولیس با لباسی که سایر مربیان این تیم به تن داشتند فرق می‌کرد هرچند که اسپانسر روی پیراهن باقری همان اسپانسری است که بر روی لباس مربیان پرسپولیس قرار دارد.

*عبور از موانع و شوت زنی به سمت دروازه هم بخش دیگری از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

*برانکو در تمرین امروز به بازیکنان تأکید داشت که همدیگر را مصدوم نکنند.

*برخی از بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات شوت بی‌دقت بودند به این صورت که ضربات برخی بازیکنان حتی به بیرون از ورزشگاه درفشی‌فر رفت.

*در اواسط تمرین برانکو بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد که یک گروه دور زمین می‌دویدند و گروه دیگر که شامل مدافعان بود تمرینات تخصصی دفاعی را زیر نظر مربیان پرسپولیس برگزار کردند.

 با تصمیم کادر فنی پرسپولیس تمرینات این تیم از عصر به صبح منتقل شده و پرسپولیس تا اطلاع ثانوی صبح‌ها تمرین خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)