پرسپولیس نیوز : آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر این تیم به اصفهان برای بازی با ذوب‌آهن امروز در حالی برگزار شد که مربی این تیم در این تمرین غایب بود.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی فردا مقابل ذوب‌آهن امروز از ساعت 15 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

* به دستور برانکو هیچ فردی به جز اعضای تیم امروز حق حضور در ورزشگاه درفشی‌فر را نداشت و تمرین پشت درهای بسته برگزار شد.

* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم غایب بود اما قرار است همراه سرخپوشان امشب راهی اصفهان شود.

* رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که دچار بیماری شده امروز با وجود حضور در ورزشگاه درفشی‌فر با تیم تمرین نکرد تا رفتنش به اصفهان برای بازی مقابل ذوب‌آهن در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. این بازیکن بعد از دقایقی محل تمرین را ترک کرد.

* بازیکنان پرسپولیس مطابق روزهای گذشته در سالن بدنسازی ورزشگاه درفشی‌فر بدن‌های خود را گرم کرده و کارهای کششی و نرمشی انجام دادند.

* سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را در بازی با ذوب‌آهن همراهی کند بعد از حضور در درفشی‌فر و صحبت با مربیان این تیم محل تمرین را ترک کرد. این در حالی است که مهدی طارمی هم که در بازی با ذوب‌آهن غایب است در تمرین امروز شرکت کرد.

* سرخ‌پوشان بعد از گرم کردن به زمین چمن آمدند و به عبور از موانع پرداختند.

* مرور کارهای تاکتیکی و بخش‌های تمرینی که برانکو برای بازیکنان در نظر گرفته بود امروز بخش اصلی تمرین پرسپولیسی‌ها بود.

* 2 دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس امروز تمرینات اختصاصی را زیر نظر ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس انجام دادند.

* فوتبال در نصف زمین از جمله تمرینات امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)