پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از انتشار اخبار مربوط به دوپینگی بودنش تعجب کرد و اعلام نمود که چنین مسئله‌ای به هیچ عنوان صحت ندارد.

 اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت این تیم از قطر امروز در ساعت 17 و 5 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

 

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت این تیم از قطر در حالی در مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار شد که هواداران این تیم به شدت از عملکرد بازیکنان و اتفاقاتی که پس از بازی سرخپوشان مقابل لخویای قطر در این کشور رخ داده بود، شاکی بودند. با توجه به این قضیه آنها به شدت علیه سرخپوشان موضع گرفتند و آنها را به طور جدی تهدید کردند که دیگر حق باخت ندارند.

* محمد نوری و مهدی دغاغله اولین بازیکنانی بودند که امروز خودشان را به ورزشگاه درفشی‌فر رساندند.

* پیش از شروع تمرین قسمت‌هایی از چمن ورزشگاه درفشی‌فر کوتاه شد.

* حدود 40 هوادار پرسپولیس امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر بودند که شعارهای تندی را علیه بازیکنان این تیم سر دادند.

 

 * لیدرها و تعدادی از هواداران در آغاز تمرین به تشویق شدید کریم باقری، بازیکنان را بی‌غیرت خواندند و شعارهای تندی علیه آنها سر دادند. آنها بابت برخورد باقری با تعدادی از بازیکنان به خاطر درگیری‌شان با هواداران از او تشکر کردند.

* از جمله شعارهایی که در تمرین امروز بارها از روی سکوها سر داده شد می‌توان به «وای به حالت بازیکن اگر پرسپولیس دوباره ببازد»، «یا در زمین بمیرید یا نتیجه بگیرید» اشاره کرد.

 

 * در اواسط تمرین لیدرها با یکدیگر جلسه گذاشته و در نهایت بیانیه‌ای را علیه بازیکنان صادر کردند. در بیانیه آنها آمده بود که بازی با سایپا آخرین فرصت سرخپوشان برای جبران شکست‌های اخیر خواهد بود.

* به دلیل اینکه از اتفاقات احتمالی در تمرین امروز جلوگیری شود یک مامور نیروی انتظامی به درفشی‌فر آمده بود.

* علی علیپور بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از شایعه استفاده او از داروهای نیروزا که در برخی رسانه‌ها منتشر شده ابراز تعجب می‌کرد.

* پیش از شروع تمرین امروز در رختکن برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس جلسه‌ای با بازیکنان برگزار کرد.

* تمرین امروز سرخ‌پوشان با برنامه‌های متنوع و باطراوتی آغاز شد و برانکو تمرینات جدید و جالبی برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته بود به طوری که خود بازیکنان از انجام چنین تمریناتی متعجب شده بودند.

* قسمت دیگری از تمرین انجام حرکاتی مثل رشته ورزشی کبدی بود و بازیکنان باید یک بازیکن مشخص را با دویدن گرفته و او را به زمین می‌زدند.

* دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر پانادیچ مربی دروازه‌بانان کروات خود تمرینات جالبی انجام دادند.

* محمد عباس‌زاده و رضا نوروزی 2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امروز به صورت اختصاصی تمرین کرده و دور زمین راه رفتند.

* در قسمتی از تمرین بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و عده‌ای زیر نظر برانکو، پانادیچ و کریم باقری مشغول شوت‌زنی به سمت دروازه شدند و عده‌ای دیگر در قسمتی از زمین تمرینات بدنسازی زیر نظر تی‌ هومیر تمرینات بدنسازی برگزار کردند.

* در بخش دیگری از تمرین امروز بازیکنان با دو دروازه تمرین انفرادی و جالبی انجام دادند. در این تمرین هر مهاجم با یک مدافع رو در رو می‌شد و باید بازیکن مستقیمش را از پیش رو برمی‌داشت و در نهایت توپ را تبدیل به گل می‌کرد.

* در تمرینات امروز کریم باقری،‌پیام صادقیان را در چند نوبت تشویق می‌کرد.

* مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که در قطر با یکی از هواداران این تیم درگیر شده بود امروز در تمرین تیمی و گروهی حاضر بود. این در حالی بود که خبرنگاران و هواداران حاضر در تمرین منتظر بودند که بابت اتفاقات رخ داده در قطر با این بازیکن برخورد سخت‌گیرانه‌تری صورت بگیرد اما حضور این مدافع در تمرین نشان داد به نظر می‌رسد قرار نیست برخوردی با وی صورت بگیرد.

* تمرینات امروز پرسپولیسی‌ها با خنده و شادی بازیکنان همراه بود که تعجب هواداران را در پی داشت. بعضی از آنها به خبرنگاران می‌گفتند که تا همین چند سال پیش اگر تیم مساوی می‌کرد یا می‌باخت بازیکنان تا یکی دو روز خجالت می‌کشیدند در تمرینات حرف بزنند اما بازیکنان پشت سر هم می‌بازند و حتی کک‌شان هم نمی‌گزد!

* محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت دیدار این تیم مقابل لخویای قطر را از دست داده بود امروز زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کرد. بنگر در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و در پاسخ به این سؤال که آیا به بازی مقابل سایپا می‌رسد یا نه‌،‌ گفت: فعلا وضعیتم مشخص  نیست و معلوم نیست که به بازی با سایپا می‌رسم یا نه.

* میثم علیپور فیزیوتراپ پرسپولیس امروز در تمرین غایب بود. وی به دلیل حضور در مراسم سالگرد برادرش به خارج از تهران رفته بود.

 

 * فیلم مربوط به درگیری خانزاده و مکانی با تعدادی از هوادان پرسپولیس در قطر آن هم بدون سانسور در موبایل هواداران حاضر در درفشی‌فر بود و آنها از اتفاقات رخ داده بعد از دیدار پرسپولیس و لخویا، بسیار ناراحت بودند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه و در کرج به مصاف تیم سایپای البرز خواهد رفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)