پرسپولیس نیوز : تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس همانند روز گذشته با کارهای بدنسازی و استقامتی دنبال شد.

 تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد و شاگردان حمید درخشان دومین روز تمریناتشان را پس از تغییرات ده روزه میان فصل در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار کردند.

*20 هوادار امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و به تمرین پرداختند.

*تمرین امروز پرسپولیس با 10 دقیقه تأخیر آغاز شد و بازیکنان در ساعت 15 و 10 دقیقه در زمین جمع شدند.

*پیش از شروع تمرین اعضای کادر فنی دقایقی برای بازیکنان صحبت کردند.

*تمرین همانند روز گذشته با دویدن بازیکنان دور زمین آغاز شد. پرسپولیسی‌ها 6 کیلومتر را دویدند که این مسافت در عرض دویدن 30 دقیقه‌ای بازیکنان دور زمین به دست آمد.

*یک مأمور نیروی انتظامی هم امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشت.

*چند بازیکن تیم امید پرسپولیس امروز با بازیکنان بزرگسال تمرین کردند.

*امروز 20 بازیکن تیم پرسپولیس در تمرین حضور داشتند و زیر نظر کادر فنی پرسپولیس به تمرین پرداختند.

*تمرین امروز سرخپوشان همانند روز گذشته به کارهای استقامتی و قدرتی ختم شد به طوریکه بازیکنان پرسپولیس امروز هم بدون توپ تمرین کردند و پرداختن به کارهای بدنسازی طرح اصلی تمرین امروز شاگردان حمید درخشان بود. البته در دقایقی از تمرین سوشا مکانی و دروازه‌بان امید پرسپولیس زیر نظر نادر باقری به تمرین پرداختند.

*مایکل اومانیا، هادی نوروزی احمد نوراللهی، نیلسون، محمد نوری و محمدرضا خانزاده در تمرین امروز پرسپولیس غیبت داشتند که نوری و خانزاده در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی به سر می‌برند و نوراللهی هم همراه با تیم ملی امید در اردوی جزیره کیش حضور دارد، البته رضا نورمحمدی و رضا حقیقی که روز گذشته با لباس شخصی در تمرین پرسپولیس حضور داشتند امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دیده نشدند.

*مهیار مرتضوی پزشک تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی پس از تمرین ورزشگاه را ترک کرد. او برای رسیدگی به امور پزشکی بازیکنان از محل تمرین رفت.

*صحبت‌های خصوصی حمید درخشان و حسین عبدی در تمرین امروز پرسپولیس از نکات قابل توجه تمرین امروز بود به طوریکه آنها چند نوبت با یکدیگر در وسط زمین به صحبت پرداختند.

*در اواسط تمرین مربیان پرسپولیس بازیکنان این تیم را دور هم جمع کردند و برای آنها به صحبت پرداختند.

*علیرضا امامی‌فر مربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز پابه‌پای بازیکنان دور زمین دوید.

*انجام حرکات کششی و پرداختن به حرکات هوازی یکی دیگر از تمرینات امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* در حالی که حمیدرضا علی عسگری در تمرین دیروز و امروز غایب بود اما در آخر تمرین این بازیکن امروز به ورزشگاه درفشی فر آمد و با لباس شخصی به رختکن رفت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)