پرسپولیس نیوز : موضع‌گیری بازیکنان پرسپولیس علیه کمیته انضباطی از جمله مهمترین اتفاقات تمرین امروز بود.

اولین تمرین پرسپولیس بعد از شکست مقابل نفت تهران ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) پشت درهای بسته مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان اصلی ریکاوری کردند و نفراتی که در بازی با نفت به میدان نرفته بودند به مدت 90 دقیقه تمرین سنگین و پرفشاری را پشت سر گذاشتند.

* در ابتدای تمرین حمید درخشان دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.

* هادی نوروزی با کسب اجازه از درخشان نزد ماساژور رفت و بعد از ماساژ راهی استخر و سونا شد.

* مهدی طارمی به علت کمردرد نتوانست تمرین کند و کادر پزشکی او را معاینه کرد.

* بازیکنان اصلی پس از 30 دقیقه ریکاوری درفشی‌فر را ترک کردند.

* نبود تماشاگر باعث شده بود تمرین در سکوت کامل و بدون حاشیه برگزار شود.

* بازیکنانی که در بازی با نفت به میدان نرفته بودند در 40 دقیقه پایانی تمرین به فوتبال درون تیمی پرداختند.

* به دلیل کمبود بازیکن علیرضا امامی‌فر در نقش مهاجم بازی کرد و نادر باقری درون دروازه قرار گرفت. گل‌هایی که مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دریافت می‌کرد سوژه بازیکنان شده بود.

* رضا حقیقی هافبک مصدوم پرسپولیس دقایقی پس از آغاز تمرین به درفشی‌فر آمد.

* حدود 20 هواداری که مقابل در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند از اینکه تمرین بدون اطلاع قبلی تمرین پشت درهای بسته برگزار می‌شد ناراحت بودند.

* یکی از هواداران گفت که ای کاش درخشان از پرسپولیس برود تا دیگر تمرینات پشت درهای بسته برگزار نشود. این هوادار اعتقاد داشت که چه پرسپولیس برنده باشد و چه بازنده درخشان تمرین‌ها را پشت درهای بسته برگزار می‌کند و نمی‌گذارد هواداران تمرین تیم محبوبشان را از نزدیک ببینند.

* با توجه به اینکه تمرین پشت درهای بسته برگزار می‌شد تعدادی از هواداران قصد داشتند برای تماشای تمرین به ساختمان روبه‌روی ورزشگاه درفشی‌فر بروند که با مخالفت نگهبانان ساختمان مواجه شدند.

* برخی بازیکنان پرسپولیس گفتند در مصاحبه‌های خود بابت رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت تماشاگران از دیدار روز جمعه پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، موضع‌گیری و نسبت به این رای اعتراض می‌کنند تا بلکه کمیته انضباطی این محرومیت را لغو کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)