پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم پرسپولیس در تمرین امروز با توپ‌های لیگ قهرمانان‌ آسیا تمرین کردند.

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان امروز و از ساعت 15 و 40 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید.

* مطابق اولین تمرین‌های پس از بازی که مختص به ریکاوری بعد از بازی است امروز بازیکنانی که روز گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان رفتند ریکاوری کرده و سایر بازیکنان نیمکت‌نشین به تمرین زیرنظر کادر فنی پرداختند.

* چمن ورزشگاه درفشی‌فر کوتاه شده تا بازیکنان با شرایط بهتری بتوانند تمرین کنند. حدود 10 هوادار امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر بودند و تمرینات سرخپوشان را از نزدیک تماشا می کردند. این هواداران با ناراحتی از اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته در شهر مسجد سلیمان خواهان پیگیری این موضوع از طریق مراجع قانونی بودند.

* مایکل اومانیا امروز پیش از شروع تمرین دقایقی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* از ابتدای تمرین هر سه دروازه‌بان پرسپولیس زیرنظر نادر باقری مربی گلرهای خود به تمرین پرداختند.

* از آنجایی که پرسپولیس روز سه‌شنبه باید در عربستان و در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود سرخپوشان امروز با توپ‌های مختص این رقابت‌ها تمرین کردند.

* فرناندو گابریل به دلیل مصدومیت و احمد نورالهی و میلاد کمندانی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید از غایبان تمرین امروز پرسپولیس به شمار می‌رفتند.

* محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امروز با وجود حضور در درفشی‌فر تمرین نکرد این بازیکن با اجازه از کادر فنی برای پرداختن به امور شخصی محل تمرین سرخپوشان را ترک کرد.

* حمید درخشان در دقایقی از تمرین امروز با سوشا مکانی دروازه‌بان تیم خود جلسه برگزار کرد.

* مهرداد کفشگری و رضا خالقی‌فر که همراه با تیم اصلی ریکاوری کردند بعد از اتمام زمان ریکاوری دقایق بیشتری دور زمین دویدند.

* بازیکنانی که امروز به تمرینات تاکتیکی مشغول بودند به کار با توپ و پرسینگ در زمین کوچک پرداختند.

* رضا نوروزی امروز هم به صورت اختصاصی دور زمین به دویدن پرداخت.

* بازیکنان پرسپولیس پیگیر وضعیت گابریل هم‌تیمی مصدومشان بودند.

* در تمرین امروز سرخپوشان حمید درخشان و حسین عبدی هم پا به توپ شدند و در تمرین پرسپولیسی‌ها شرکت کردند.

* بخش پایانی تمرین امروز پرسپولیسی‌ها فوتبال درون‌تیمی در بخش کوچکی از زمین بود که بازیکنان با تقسیم به دو تیم سفید و قرمز زیرنظر کادر فنی به مرور برنامه‌های تاکتیکی پرداختند. در این تمرین علیرضا امامی‌فر هم پا به توپ شد.

* پایان بخش تمرین امروز پرسپولیسی‌ها دویدن‌های سرعتی بود که برای سرد کردن بدن بازیکنان انجام شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)