پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به‌رغم حضور در ورزشگاه درفشی‌فر بعد از حدود ۴۰ دقیقه و در حالی که تمرین نکرده بود محل تمرین پرسپولیس را ترک کرد.

 تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حدود 30 دقیقه تأخیر آغاز شد که گفته می‌شود این تاخیر به دلیل جلسه‌ای بوده که در رختکن تشکیل شده است.

* پیش از شروع تمرین برخی بازیکنان پرسپولیس در زمین چمن درفشی فر حاضر شدند و به صورت انفرادی با توپ تمرین کردند.

* حمیدرضا علی عسگری که به دلیل درد کمر در این یکی دو روز مشغول فیزیوتراپی است امروز بعد از ظهر هم با تیم تمرین نکرد.

* هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس به‌رغم حضور در درفشی‌فر با تیم تمرین نکرد و در ساعت 16:30 دقیقه از درفشی‌فر خارج شد. نوروزی گفت که به دلیل انجام امور شخصی ورزشگاه را ترک می کند.

* روجرینیو بازیکن برزیلی که روز گذشته تست‌های پزشکی او مثبت اعلام شد اما هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد نبسته امروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا پیگیر وضعیتش باشد.

* 45 دقیقه اول تمرین به دویدن و انجام تمرینات استقامتی و هوازی اختصاص داشت سپس کار با توپ و تمرینات تاکتیکی در برنامه پرسپولیسی‌ها قرار گرفت. حفظ توپ و پیدا کردن یار خودی در زمین از تمرینات اصلی پرسپولیسی‌ها در زمان تمرین با توپ بود.

* از همان ابتدای تمرین دروازه‌بانان پرسپولیس زیر نظر نادر باقری در گوشه‌ای از زمین به تمرین پرداختند. دروازه‌بان تیم امید پرسپولیس که روز گذشته در دربی امیدهای تهران مقابل استقلال حاضر شده بود امروز زیر نظر نادر باقری به همراه سوشا مکانی به تمرین پرداخت.

* بعد از حدود 20 دقیقه درب ورزشگاه درفشی‌فر به روی خبرنگاران و هواداران باز شد و آنها اجازه پیدا کردند تا تمرین را از نزدیک تماشا کنند این در حالی است که در روزهای گذشته و به درخواست حمید درخشان قرار بود تا اطلاع ثانوی تمرینات پرسپولیسی‌ها پشت درهای بسته برگزار شود.

* رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که مشغول گذراندن دوره نقاهت است امروز در کلینیک درفشی‌فر حاضر شد و برنامه‌های درمانی‌اش را انجام داد. این مهاجم سپس به زمین چمن آمد و دور زمین به صورت اختصاصی دوید.

* مهدی طارمی و مهرداد کفشگری دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته تمرین نکرده بودند امروز همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

* حمید درخشان در تمرین امروز از بازیکنان می‌خواست که در زمان تصاحب توپ سربالا بازی کرده و با آگاهی پاس دهند. او به همین منظور چندبار تمرینات را قطع می‌کرد و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* حدود 20 هوادار پرسپولیس امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر بودند و تمرینات پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

* برخی بازیکنان پرسپولیس از گنجاندن بند حسن انجام کار در قراردادشان ابراز نارضایتی کردند و این موضوع را به گوش مربیان شان رساندند.

* هواداران پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در ادامه حضور پرسپولیس در لیگ برتر و همچنین حضور سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر صحبت می‌کردند.

* در آخرین تمرین بازیکنان پرسپولیس راهی استخر و سونا شدند.

* اومانیا و ژوزه تادو بعد از رفتن بازیکنان به استخر به صورت اختصاصی در زمین تمرین کردند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)