پرسپولیس نیوز : مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس پس از مدت‌ها امروز در تمرین پا به توپ شد و در تمرینات گروهی شرکت کرد.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که این تمرین از ساعت 15و 40 دقیقه با سوت حمید درخشان آغاز شد و پرسپولیسی‌ها برای شروع تمرین 10 دقیقه تأخیر داشتند.

*به دلیل برد پرسپولیس مقابل پدیده مشهد از سوی کانون هواداران باشگاه پرسپولیس گوسفندی به ورزشگاه درفشی‌فر آورده شد تا مقابل پای بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم سر بریده شود. پیش از شروع تمرین این گوسفند سر بریده شد و پرسپولیسی‌ها از روی آن رد شدند.

*مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی مقابل پدیده مشهد مصدوم شده بود و یکی دو روزی همراه با سرخپوشان تمرین نمی‌کرد امروز با سایر پرسپولیسی‌ها به تمرین پرداخت.

*رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی رفت مقابل ملوان با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود و مدتها از تمرین پرسپولیسی‌ها دور بود امروز و پس از بهبود یافتن برای اولین بار در تمرینات گروهی پرسپولیس پا به توپ شد و به تمرین پرداخت.

*محمدرضا خانزاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس مطابق چند روز گذشته دور زمین اختصاصی تمرین کرد.

*محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امروز به دلیل خستگی و با اجازه حمید درخشان تمرین نکرد. این بازیکن زودتر از سایرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

*ضیاء عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز در تمرین سرخپوشان حاضر شد.

*گرم کردن با دویدن دور زمین،‌تمرین حفظ توپ و انجام فوتبال پرفشار زیر نظر کادر فنی بخش‌های اصلی تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

*حدود 30 هوادار تمرین امروز پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

*رضا نوروزی و پیام صادقیان امروز پس از تمرین گروهی دقایقی به صورت جداگانه هم تمرین کردند.

*حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز جنب و جوش جالبی در زمین داشت و بارها همراه با بازیکنان و پابه‌پای آنها در زمین می‌دوید.

 تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه و در هفته 21 لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف صبای قم خواهد رفت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)