پرسپولیس نیوز : بازیکنان پرسپولیس پس از ۳ روز اعتصاب تمرین کردند و متحد شدند تا فجرسپاسی شیراز را از پیش رو بردارند.

تمرین امروز (جمعه) پرسپولیس پس از 3 روز اعتصاب و تحریم بازیکنان از ساعت 13:45 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که در این تمرین قاسم دهنوی و امید عالیشاه با بازیکنان تمرین نکردند و پس از جلسه با پروین از درفشی‌فر خارج شدند.

 

سپس بازیکنان به  داخل زمین آمدند و پس از گرم کردن بدن‌های خود به مرور کارهای تاکتیکی مانند سانتر از جناحین و ضربه زدن به توپ و دادن پاس‌های عمقی و کوتاه و بلند پرداختند.

* بازیکنان ابتدا زیرنظر مولایی و کریم باقری به دویدن دور زمین پرداختند و پس از آن 10 دقیقه کارهای کششی انجام دادند تا بدن‌های خود را برای تمرینات تاکتیکی گرم کنند.

* دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس مانند همیشه زیرنظر بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های سرخپوشان تمرینات اختصاصی خود را دنبال کردند.

* تمرینات تاکتیکی پرسپولیسی‌ها پس از 3 روز به صورت جدی دنبال شد و بازیکنان متحد شدند که در بازی با فجرسپاسی پیروز شوند.

* در حاشیه تمرین امروز علی دایی قصد صحبت با خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی را داشت که این امر به دلیل سئوال یک خبرنگار میسر نشد. ناراحتی سرمربی پرسپولیس از پرسش آن خبرنگار البته حواشی به دنبال داشته که مهم‌ترین آنها دخالت لیدرها برای دفاع از دایی در غائله‌ای بود که آنها سعی در به وجود آوردنش داشتند! در نهایت با دخالت حمید عباسی، مدیررسانه‌ای پرسپولیس و خروج آن خبرنگار از ورزشگاه درفشی‎فر آرامش به ورزشگاه درفشی فر بازگشت.

 

*علی پروین در هنگام خروج از ورزشگاه درفشی‌فر با توجه به نیاز قرمزپوشان برای پول و سفر به شیراز با درخواست پول از سوی شیرینی مواجه شد که پروین گفت خود آقای شیرینی پول‌ها را می‌دهد نگران نباشید.

*دهنوی به دلیل سرماخوردگی و عالیشاه به دلیل مصدومیت امروز تمرین نکردند و زودتر رفتند.

*علی دایی امروز بیشتر بازیکنان را راهنمایی می‌کرد او دقایقی در کنار کاپیتان‌های تیم گفت‌وگوهایی را با آنها داشت.

*کفشگری اختصاصی تمرین کرد.

*خنده‌های پروین و شوخی‌هایش با خبرنگاران نیز در نوع خود جالب بود او هر وقت با سوال حاشیه‌ای خبرنگاران مواجه می‌شد می‌‌گفت تو رو خدا ما را نپیچانید.

*بازیکنان پرسپولیس در مرحله پایانی تمرین در قالب دو تیم به فوتبال دسته‌گرمی پرداختند.

*مولایی بدنساز پرسپولیس هم در گوشه‌ای از تمرین نظاره‌گر عملکرد قرمزپوشان بود.

*در تمرین امروز علی پروین پس از جلسه‌های متوالی 20 دقیقه حضور داشت و رفت.

*حدود 30 هوادار که پشت درهای بسته بودند نگران وضعیت قرمزپوشان بودند که با شروع و استارت قرمزپوشان آنها بسیار خوشحال و سرحال شدند.

*فیلم بازی‌های قبل نیز به دست قرمزپوشان رسید.

 تیم فوتبال پرسپولیس روز یک‌شنبه هفته پیش رو در شیراز به مصاف فجرسپاسی خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)