جلسه كاشاني و دايي، غيبت باقري و خليلي و نظرخواهي درباره معدنچي

مرجع خبری پرسپولیس : تمرين پرسپوليس از ساعت 17 امروز در زمين شركت واحد با حضور 34 بازيكن كه 21 بازيكن اصلي و 13 نفر تستي بودند استارت خورد.


بازيكنان اصلي در تمرين امروز محمد نوري، غلامرضا رضايي، حميد علي عسگر، نائيجي، سعيد حلافي، عليرضا محمد، محمد منصوري، رضا نور محمدي، ابراهيم شكوري، جلال اكبري، هادي نوروزي، مجتبي زارع، عادل كلاه كج، مازيار زارع، حسين بادامكي، عليرضا حقيقي، سامان آقا زماني، مهدي شيري، شيث رضايي، امير حسين فشنگچي و مهدي الهايي بودند. ساير نفرات، بازيكنان تستي بودند.

 

در ابتداي تمرين كه با حضور حدود 200 هوادار برگزار شد هواداران به شدت به تشويق حبيب كاشاني و علي دايي پرداختند.

 

علي دايي در بدو ورود به زمين در مقابل درب ورودي زمين شركت واحد ايستاد و با كليه بازيكنان به رو بوسي پرداخت. در حاشيه اين اتفاق يك راس گوسفند زير پاي بازيكنان كشته شد.

 

علي دايي و كاشاني با 5 بازيكن جديد تيم يعني نوري، رضايي، فشنگچي، مازيار زارع و نور محمدي كه به تازگي به اين تيم پيوستند برخورد بسيار گرمي داشتند و به آنها خوش آمد گفتند.

 

نكته جالب در تمرين امروز حضور عادل كلاه كج و مجتبي زارع بود. نام اين دو در ليست مازاد اعلام شده بود. زارع در خصوص وضعيت خود دقايقي با دايي صحبت كرد.

 

در ابتداي تمرين مهدي فنوني زاده بازيكن اسبق استقلال حضور داشت و پس از گفت و گو با دايي و كاشاني و ديدار با بازيكنان ورزشگاه شركت واحد را ترك كرد.

 

فشنگچي به دليل عمل جراحي بر روي پايش با لباس شخصي سر تمرين امروز حضور يافت و سپس با اجازه دايي و گفت و گو با زرينه محل تمرين را ترك كرد.

  

بازيكنان پرسپوليس در تمرين امروز با كاورهاي مختلف در دو رنگ به تمرين پرداختند.

 

محمد پروين، محسن خليلي و كريم باقري حضور نداشتند.

 

يحيوي مربي دروازه بان هاي پرسپوليس با نيم ساعت تاخير در تمرين امروز حضور يافت.

 

بازيكنان پرسپوليس ابتدا زير نظر مولايي به دويدن‌هاي استقامتي پرداختند و سپس حركات سرعتي تمرين كردند.

 

پس از گذشت 10 دقيقه از تمرين حبيب كاشاني سرپرست باشگاه در محل تمرين قرمز پوشان حضور پيدا كرد و پس از صحبت‌ با بازيكنان،‌ به مدت 45 دقيقه با علي دايي به صورت اختصاصي در وسط زمين به گفت و گو پرداخت.

 

در حاشيه تمرين مسئولان باشگاه پرسپوليس نظر دايي را در خصوص جذب مهراد معدنچي خواستار شدند.

 

بازيكني كه به هيچ عنوان استيل آنها به فوتبال‌ نمي‌خورد در تمرين حضور پيدا كردند كه با نظر دايي پس از چند دقيقه تمرين فقط نظاره گر شدند.

 

حبيب كاشاني در انتهاي تمرين امروز هنگامي كه قصد ترك زمين شركت واحد را داشت دقايقي در جمع بازيكنان حضور پيدا كرد و با آنها به گفت و گو پرداخت. محمود خوردبين نيز به مدت 10 دقيقه با دايي به صورت اختصاصي گفت و گو كرد.

 

در تمرين امروز به جز حبيب كاشاني تعداد زيادي از مسئولان باشگاه و همچنين تعدادي افراد ناشناس حضور داشتند كه با علي دايي و كاشاني به گفت و گو پرداختند.

 

تمرين امروز پرسپوليس ساعت 18:20 به پايان رسيد و فردا صبح در آكادمي ملي المپيك پيگيري خواهد شد.

 

دهمين دوره ليگ برتر 4 مرداد آغاز مي‌شود.

 

* گزارش تصویری و ویدئویی مرجع خبری از تمرین امروز پرسپولیس متعاقبا ارسال خواهد شد

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)