مرجع خبری پرسپولیس : آخرين تمرين پرسپوليس قبل از سفر به اردبيل براي تشكيل اردويي يك هفته‌اي از ساعت 17روز پنجشنبه در زمين شركت واحد برگزار شد.


در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس به تمرينات ويژه بدنسازي پرداختند و بازيكنان تستي نيز به فوتبال دروازه‌ هندبالي زير نظر دايي پرداختند.

 


*در آخرين تمرين پرسپوليس قبل از سفر به اردبيل 22 بازيكن اصلي و 12 بازيكن تستي حضور داشتند.

حسين بادامكي، محمد نوري،‌ شيث رضايي، مازيار زارع، غلامرضا رضايي، عليرضا محمد، سپهر حيدري، عادل كلاه‌كج، مجتبي زارع، حميد علي‌عسگر، عليرضا حقيقي، حسين نائيجي، سعيد حلافي، جلال اكبري، هادي نوروزي، محمد منصوري،‌ رضا نورمحمدي، آقا زماني،‌ شكوري، الهايي، فشنگچي و آرفي نفرات اصلي تمرين ديروز بودند.

 

* در ابتداي تمرين علي دايي پس از گفت‌وگو با بازيكنان با كاظمي شاعر سريال برره كه در تمرين حضور داشت به مدت 10 دقيقه صحبت كرد.

* اشپيتيم آرفي در تمرين روز پنجشنبه پرسپوليسي‌ها حضور پيدا كرد. او كه با ساك ورزشي در محل تمرين حاضر شده بود پس از گفت‌وگو با دايي تمرين نكرد و محل تمرين را ترك كرد.
آرفي علي‌رغم اينكه در ليست مازاد پرسپوليس حضور دارد، قرار است در سفر به اردبيل قرمزپوشان را همراهي كند.

* فشنگچي هافبك پرسپوليس نيز به دليل مصدوميت از ناحيه پاي راست در محل تمرين حضور پيدا كرد و پس از گفت‌وگو با دايي نظاره‌گر شد. اين بازيكن در اردوي اردبيل تمرينات خود را شروع خواهد كرد.

* پرسپوليسي‌ها در تمرين خود با لباس‌هاي جديد با رنگ نارنجي حضور پيدا كردند. نكته جالب اين بود كه بازيكناني كه در ليست مازاد حضور داشتند مانند كلاه‌كج، زارع و آقازماني با پيراهن‌هاي بدون شماره تمرين كردند اما پيراهن ساير بازيكنان شماره داشت.

* محمود خوردبين در حاشيه تمرين طي تماسي تلفني با صغيري در خصوص حضور وي در پرسپوليس كه به نظر مي‌رسد به تاييد دايي نيز رسيده است گفت‌وگو كرد. نام صغيري در ليست مازاد پرسپوليس اعلام شده بود.

* حسين عبدي كه عازم سفر انگليس شده است روز پنجشنبه در تمرينات غايب بود. مهدي شيري نيز به دليل سفر به شيراز براي شركت در جشن برادرش مجتبي شيري غايب بود. البته باز هم از كريم باقري، محسن خليلي و ميثاق معمارزاده خبري نبود.

* حدود 50 هوادار در تمرين حضور داشتند و بشدت ناراحتي خود را از خلعتبري كه قرار بود به پرسپوليس بپيوندد اما اين كار را نكرد اعلام ‌كردند.

* دايي در حاشيه تمرين بارها با تلفن همراه خود با مسئولان باشگاه به گفت‌وگو پرداخت.

* يحيوي مربي دروازه‌بانان پرسپوليس به مدت نيم ساعت اختصاصي با دروازه‌بانان تمرين كرد.

*‌محمد نوري، غلامرضا رضايي و جلال اكبري در پايان تمرين به زدن ضربات پنالتي پرداختند.

* تمرين پرسپوليس ساعت 18.30 به پايان رسيد.

*پرسپوليس عصر امروز براي برپايي اردو به اردبيل مي‌رود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)