پرسپولیس نیوز : تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که یک فرد ترکیه‌ای در کنار تمرین پرسپولیس حاضر بود و می‌خواست تا در تیم پرسپولیس تست بدهد.

تنها تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:30 دقیقه به وقت محلی در کمپ این تیم در منطقه گیزیلچه حمام با حضور همه بازیکنان برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* پیش از شروع تمرین دوربین شبکه تلویزیونی بی‌اسپور ترکیه با حضور در زمین چمن تمرین پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ گفت‌وگو کرد.

* پیش از شروع تمرین بازیکنان با هم کری داشتند تا با ضربات بیرون پا توپ را از قسمت پشت دروازه به درون دروازه بفرستند.

* مطابق روزهای گذشته بازیکنان پرسپولیس تمرینات بدنسازی سنگین بدنسازی انجام دادند. شدت تمرینات به حدی بود که عرق بازیکنان حسابی درآمد.

* دروازه‌بانان از ابتدای تمرین زیر نظر پنادیچ به تمرین پرداختند.

* بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع تمرین با کاغذی که روی آن نوشته بود ظریف مچکریم حمایت خود را ز وزیر امور خارجه کشورمان پس از رسیدن به توافق در اجلاس 1+5 نشان دادند.

* محمد منتظری آنالیزور پرسپولیس در تمام مدت تمرین از عملکرد بازیکنان تصویربرداری می‌کرد.

* به دلیل همرنگی لباس مربیان پرسپولیس با تعدادی از بازیکنان این تیم کادر فنی سرخپوشان امروز کاورهای نارنجی پوشیدند.

* یکی از اهالی منطقه گیزلچه حمام در حالی که پیراهن فنر باغچه را به تن داشت از برانکو درخواست می‌کرد تا از او تست بگیرد تا در صورت موفقیت بتواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند! این در حالی است که این فرد 31 ساله مدعی بود که چپ پا است و بدن آماده‌ای دارد.

* حدود 10 تماشاگر از نقاط مختلف زمین تمرین امروز پرسپولیسی‌ها را تماشا می‌کردند جالب اینجا بودکه به دلیل مشرف بودن برخی از ساختمان‌ها به زمین چمن تعدادی از اهالی محل از روی بالکن تمرین پرسپولیس تماشا می‌کردند.

* در قسمتی از تمرین بازیکنان فوتبال درون‌تیمی انجام دادند که در این بخش برانکو تأکید زیادی داشت که بازیکنان با یک یا دو ضربه توپ را در زمین حرکت دهند و هرگاه بازیکنان بیشتر از دو ضربه به توپ می‌زدند سرمربی کروات پرسپولیس بازی را متوقف می‌کرد.

* پس از فوتبال بازیکنان باز هم به دویدن‌های سرعتی و استقامتی روی آوردند.

* شوت به دروازه‌ و تمرین گل‌زنی بخش دیگری از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* لوکا ماریچ مدافع کروات تیم فوتبال پرسپولیس که دیرتر از سایر بازیکنان به تمرین ملحق شده بود امروز هم همانند روزهای گذشته به صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز پرسپولیس تمرین کرد تا هرچه سریعتر بتواند از نظر بدنی با سایر بازیکنان تطبیق پیدا کند.

* محسن مسلمان که هنوز به ترکیه نیامده در تمرین امروز هم حضور نداشت.

* در ادامه تمرین باز هم فوتبال درون تیمی برگزار شد که دراین بخش برانکو به گونه‌ای شرایط تمرین را مهیا کرده بود که بازیکنان با سه دروازه بازی می‌کردند.

* در فوتبال درون تیمی آندره پانادیچ مربی پرسپولیس هم با پوشیدن کاور قرمز پا به پای بازیکنان تمرین کرد.

* در قسمتی از تمرین هادی نوروزی برگردان زیبایی زد که با شیرجه مناسب سوشا این تیم تبدیل به گل نشد اما حرکت زیبای کاپیتان پرسپولیس مورد تشویق هم‌بازیکنان و مربیانش قرار گرفت.

* تمرین با سرد کردن بدن بازیکنان در ساعت 18:50 دقیقه به وقت محلی به پایان رسید.

 به دلیل بازی تدارکاتی فردای پرسپولیس سرخپوشان فردا صبح تمرین ندارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)