پرسپولیس نیوز : روزنامه‌های قطری امروز گزارشی را درباره غایبان بزرگ تیم ملی امید و مصدومیت نوراللهی بازیکن پرسپولیس ارائه دادند که نمی تواند تیم ملی امید را همراهی کند.

 تیم ملی امید کشورمان در رقابت‌های راه‌یابی به المپیک ریو 2016( قهرمانی آسیا)  حریف قطر، سوریه و چین است. این مسابقات به میزبانی قطر برگزار می‌شود.
در این راستا روزنامه‌های قطر خبر مصدومیت احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس که هفته گذشته اعلام شد وی نمی‌تواند تیم ملی امید را همراهی کند را امروز منتشر کردند.
روزنامه الرایه قطر نوشت: به پیکره تیم ملی امید ایران ضربه محکمی خورده است زیرا احمد نوراللهی ستاره خود را به خاطر مصدویمت در رقابت‌های مقدماتی راه‌یابی به المپیک قطر را در ترکیب خود ندارد.
این منبع ادامه داد: حبیب کاشانی سرپرست تیم ملی امید ایران  اعلام کرد که او نمی تواند تیم ملی را همراهی کند زیرا عکس MRI نشان‌دهنده این است که وی نیاز به استراحت دارد.

این روزنامه قطری از غایبان بزرگ ایران پرده برداشت و نوشت: علاوه بر نوراللهی سه بازیکن کلیدی و ستاره ایران هم در این رقابت‌ها حاضر نیستند آنها عبارتند از: سردار آزمون و سعید عزت اللهی که هر دو عضو باشگاه روستوف روسیه هستند. علیرضا جهانبخش عضو باشگاه آلکمار هم نمی تواند ایران را در این رقابت‌ها همراهی کند.
در پایان این گزارش آمد: ایران علی‌رغم غایبان زیاد با هدایت خاکپور تیم خوبی است زیرا بازیکنان خوبی از جمله امیرارسلان مطهری بازیکن نقت تهران را در ترکیب خود دارد.
علاوه بر این روزنامه، نشریه الشرق هم گزارشی در این مضمون نوشته بود.
تیم ملی امید ایران در تاریخ 22 دی‌ماه در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف تیم امید قطر می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)