پرسپولیس نیوز : روزنامه عربستانی الیوم با انتشار گزارشی در مورد شکست الهلال مقابل پرسپولیس نوشت: در آزادی باختیم، اما هفته آینده در ریاض می‌توانیم کار پرسپولیس را یکسره کنیم.

الهلال در بازی برابر تیم ایرانی همه کار کرد الا گل زدن. برترین تیم آسیا فرصت‌های فراوانی را هدر داد. الهلال در واقع ضد فرصت هم داشت، همچون آتشی که در دقیقه آخر بازی به خرمن خودمان زدیم. این در واقع به سان طوفانی بود که دست‌یافته‌های‌مان را به سادگی به باد داد.

در این دیدار، خیلی از مولفه‌ها بر ضد ما بود. مثلا داور در دقیقه 28 گل صحیح و قطعی ما را نپذیرفت. در دقیقه 88 به ناحق هافبک ما را اخراج کرد. این داور واقعا در حد و در سطح اهمیت و حرفه‌ای‌گری این رقابت نبود.

الهلال که بازیکنان شاخص خود را در اختیار نداشت، با این حال در طول بازی بهتر عمل کرد. بازیکنان این تیم فرصت‌های فراوانی را از دست دادند. آن‌ها البته برترین بازیکنان آسیا هستند و حتما برنامه‌ریزی می‌کنند که هفته آینده کار را در ریاض یکسره کنند.

در ورزشگاه 40 ساله آزادی، هوادارانی که رایگان به دیدن این رقابت آمدند، در استقبال از بازیکنان الهلال چیزی کم نگذاشتند؛ از پرتاب بطری و چوب و سنگ تا توهین و اهانت به بزرگان و کیان سعودی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)