مرجع خبری پرسپولیس : گزارشگر شبکه باران طبق معمول تمام اتفاقات جاری ورزشگاه تختی انزلی را به سود تیم مطبوعش روایت می کرد.

قصد تحلیل گزارش تلویزیونی بازی پرسپولیس و ملوان را نداریم و اگر بخواهیم به اشتباهات و جانب داری های وهابی گزارشگر این بازی اشاره کنیم مطلب به درازا خواهد کشید.

اما نکته قابل ذکر این است که گزارشگر این شبکه نه تنها در روایت اتفاقات درون زمین بازی مشکلات عدیده ای داشت بلکه تمام اتفاقات رخ داده در ورزشگاه تختی را وارونه گزارش کرده و به نفع تیم استان خود تفسیر می کرد و چیزی نمانده بود پرچم لیدری این تیم را به دست بگیرد و جلوی دوربین ظاهر شود.

نقطه اوج گزارش یک جانبه وی جایی بود که کارگردان معدود تماشاگران مغموم و ساکت پرسپولیس را به تصویر کشید که با پرچم و لباس های قرمز کاملا متمایز بودند ، اما وهابی در توضیح صحنه اعلام کرد هم اکنون در حال مشاهده هواداران ملوان هستید که از برد تیم خود سر از پا نمی شناسند!

مسئله قابل توجه دیگر تفسیر شعارهای روی سکوها بود جایی که ملوانی ها پس از به ثمر رسیدن گل تیمشان مشغول تشویق کردن علی دایی و حمید استیلی بودند اما در کمال ناباوری گزارشگر بازی این تشویق ها را به تماشاگران پرسپولیس و اعتراض به مصطفی دنیزلی سرمربی جدید این تیم نسبت داد. کاملا مشخص بود که 50 الی 100 تماشاگر پرسپولیس حاضر در ورزشگاه تعدادشان به حدی نبود که چنین شعارهای گسترده ای با صدای رسا سر دهند.

داستان سرایی وارونه گزارشگر انزلی چی باعث شد این تصور به وجود بیاید که تماشاگران پرسپولیس که 17 هفته از تشویق استیلی خودداری کرده بودند به محض جداشدن وی از تیم او را مورد تشویق قرار داده و اتفاقی نادر را رقم زده اند.

 

تاسف بار شعارهای رکیکی بود که یکصدا از سوی هواداران میزبان سر داده می شد و نه تنها هیچ اشاره ای به جو نامناسب ورزشگاه نمی شد ، بلکه صدای الفاظ به وضوح قابل شنیدن بوده و از پخش آن نیز جلوگیری نمی شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)