اظهارات جدید رئیس سازمان لیگ و ستاره شماره 8 استیل آذین

مرجع خبری پرسپولیس : در صورتی که مدیران پرسپولیس در خروج نام بازیکنان مازاد از لیست این تیم موفق شوند، علی کریمی می تواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، ماجرای بازگشت علی کریمی به پرسپولیس همان قدر که برای هواداران این تیم موجی از شور و هیجان را در پی داشته، ابهاماتی را نیز در خصوص امکان این جابه جایی به وجود آورده. عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در این خصوص به خبرنگار ما می گوید : « اگر لیست پرسپولیس جا داشته باشد، کریمی می تواند به عنوان یار قرضی به این تیم برگردد، کما اینکه محمد علوی فصل گذشته به صورت قرضی از این تیم راهی فولاد خوزستان شد و در ابتدای فصل نیز قرارداد قطعی خود را به امضا رساند. با این حال تا کنون درخواستی در این مورد از سوی باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ ارسال نشده و بنابراین بنده وارد جزئیات نخواهم شد. اگر چنین درخواستی به سازمان لیگ ارسال شود آن را بررسی خواهیم کرد» . در این بین اما مشکل عمده نبودن جای خالی در لیست بازیکنان پرسپولیس است، یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون راه حل های آن را اینگونه توضیح می دهد : « راهکارهای متفاوتی برای ایجاد جای خالی در لیست این تیم وجود دارد، حضور یک بازیکن پرسپولیس به صورت قرضی در تیمی دیگر، مصدومیت شدید یکی از نفرات و یا عدم حضور بازیکن خارجی علی رغم کسب مجوز کار و اقامت که تحت هر شرایطی باید با تایید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال انجام شود.»

به هر حال با توجه به اظهار نظر صریح کاشانی در خصوص فراهم کردن امکان حضور جادوگر در پرسپولیس، به نظر می رسد مسئولان این تیم راهکارهای قانونی را برای آن اندیشیده اند، از جمله مهمترین این راهکارها بحث معاوضه اشپیتیم آرفی ( یا محسن خلیلی ) با کریمی است که طی روزهای گذشته شرح آن به تفصیل در مرجع خبری آمده است. کریمی خود در خصوص بازگشت به پرسپولیس می گوید : « من تا پایان فصل با استیل آذین قرارداد دارم و به عنوان یک بازیکن حرفه ای خود را به انجام آن مکلف می دانم، اما اگر شرایط برای بازگشت به تیم محبوبم فراهم شود از آن استقبال می کنم. به هر حال در این خصوص کاملا تابع تصمیم حسین هدایتی و مدیران باشگاه هستم »

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)