مرجع خبری پرسپولیس : هنوز چند روزی از معرفی اسون گوران اریکسون به عنوان گزینه هدایت پرسپولیس از سوی رویانیان نگذشته است که رسانه های انگلیس از حضور این مربی در بلکبرن خبر می دهند.

 

البته خبر تمایل پرسپولیس نسبت به جذب سرمربی سابق تیم ملی انگلیس هم در سایت های خبری بریتانیا بازتاب داشته است. اریکسون که سابقه هدایت بنفیکا، رم، فیورنتینا، سمپدوریا، لاتزیو، لسترسیتی و تیم ملی انگلستان را در کارنامه دارد تا کنون هرگز در قاره آسیا فعالیت نکرده است.

ساندی میرور: اریکسون به بلکبرن پیوست

ساندی میرور روز گذشته از توافق گزینه سرمربیگری پرسپولیس با بلکبرن خبر داد و نوشت: در پی نتایج ضعیف بلکبرن با هدایت استیو کین و کسب تنها 6 امتیار از 11 مسابقه و قرار گرفتن این تیم در رتبه 19 لیگ برتر، مسئولان این باشگاه با اریکسون برای جانشینی کین به توافق رسیده اند.

 

دیلی تلگراف: حضور اریکسون در بلکبرن قطعی نیست

دیلی تلگراف هم به نقل از مدیر برنامه های اریکسون نوشت: مذاکرات ما با باشگاه بلکبرن ادامه دارد اما هنوز قراردادی میان طرفین منعقد نشده و مطمئن باشید در صورت توافق نهایی خبر آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم.

 

بازتاب مذاکرات پرسپولیس با اریکسون در رسانه های انگلستان

در شرایطی که اکثر رسانه های اروپا از حضور اریکسون در بلکبرن خبر داده اند، سایت ای اس پی ان خبر تمایل پرسپولیس به جذب این مربی 64 ساله را منتشر کرد و نوشت: قهرمان 9 دوره لیگ ایران رسما تمایل خود را برای استخدام سرمربی سابق تیم ملی انگلیس اعلام کرده است. پرسپولیسی ها می خواهند اریکسون را جانشین استیلی سرمربی «نامحبوب» این روزهای خود کنند.

 

جالب اینکه این سایت در پایان گزارش خود نوشته است: پرسپولیس همان باشگاهی است که دو بازیکن آن اخیرا به دلیل حرکات غیراخلاقی از حضور در کلیه اماکن ورزشی محروم شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)