بهتر است برای داوران بی وجدان خود متاسف باشید آقای رئیس

 

مرجع خبری پرسپولیس : رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: بابت ناسزاهايي كه روز گذشته در ورزشگاه آزادي عليه مسئولان فدراسيون داده شد، متاسفم.


مسعود عنايت پس از آناليز داوري ديدار پرسپوليس و سپاهان كه به قضاوت قهرماني بود، اظهار داشت: به دقت صحنه ها را بازبيني كرديم. صحنه پنالتي اول سپاهان در زماني كه بازي يك – يك بود به دقت بازبيني شد و در اين صحنه مدافع پرسپوليس در داخل موقعيت جريمه پاي ابراهيم توره را مي زند.

 

محسن قهرماني به اين دليل كه خطا را ديده اما به دليل نداشتن ديد روي خط محوطه جريمه و دور بودن نسبي از كمك داورش حيدر شكور كه در امتداد خط به خوبي ديد داشت كمك گرفت تا از بيرون بودن داخل محوطه جريمه بودن خطا مطمئن شود كه خوشبختانه به درستي تصميم گرفت پنالتي به درستي اعلام شد.

 

وي ادامه داد: به نظر من خطاي اول روي ابراهيم توره و حتي پنالتي دوم كه آن هم به درستي اعلام شد مي توانست براي مدافعان پرسپوليس جريمه شخصي هم داشته باشد كه قهرماني به هيچ كدام از خطاكاران اخطار هم نداد. حسين خوشخوان از داوران خوشنام و بازنشسته هم ناظر بوده و درستي هر دو پنالتي را تاييد كرده است.

عنايت در پايان گفت: تصميمات داور به ضرر پرسپوليس نبوده چرا كه با وجود خطاي سخت در محوطه جريمه و پديد آمدن دو پنالتي داور از جريمه شخصي خودداري كرد. اما متاسفانه ديروز به بدترين وجه عليه رئيس فدراسيون، رئيس كميته داوران و داور بازي شعارها و ناسزاهايي داده شد كه فقط مي توان از اين اتفاقات ابراز تاسف كرد و منتظر برخورد با خاطيان براساس آيين نامه هاي انضباطي شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)