مرجع خبری پرسپولیس : گفتگویی کوتاه با سه پرسپولیسی پس از بازی دیشب :

معمارزاده: داور بی جهت پنالتی گرفت// سعی کردم بهترین بازیکن زمین باشم

زارع: فوتبال 90 دقیقه است صبر می کردید راه آهن را می بردیم// داور باعث تساوی پرسپولیس شد

باقری ها: هواداران حق دارند ناراحت باشند// فقط شرمنده هواداران شدیم

روی ادامه مطلب کلیک کنید …

 

معمارزاده: داور بی جهت پنالتی گرفت// سعی کردم بهترین بازیکن زمین باشم

 دروازه بان تیم پرسپولیس با اشاره به صحنه مشکوک گل دوم راه آهن گفت: داور بی جهت پنالتی گرفت

میثاق معمار زاده روز دوشنبه خاطر نشان کرد: صحنه ای که در نیمه دوم داور آن را خطا گرفت به هیچ عنوان پنالتی نبود.
وی ادامه داد: در آن صحنه هیچ اتفاقی برای بازیکن حریف رخ نداد و کسی هم با او برخورد نکرد و اگر هم برخوردی صورت گرفته بود، داور نباید پنالتی می گرفت.
وی افزود: بازی سختی را مقابل راه آهن انجام دادیم و قضاوت داور در این دیدار روی نتیجه ای که در پایان بازی رقم خورد کاملا تاثیرگذار بود.
معمارزاده با تاکید بر این مطلب گفت: سعی کردم در دیدار با راه آهن بهترین بازیکن میدان برای پرسپولیس باشم اما نتیجه طور دیگری رقم خورد.
دروازه بان پرسپولیس عنوان کرد: هواداران حق دارند که از تیم ناراحت باشند زیرا آنان فقط پیروزی می خواهند و ما هم سعی می کنیم در بازی های بعدی بهتر عمل کنیم

 

زارع: فوتبال 90 دقیقه است صبر می کردید راه آهن را می بردیم// داور باعث تساوی پرسپولیس شد

مهاجم تیم پرسپولیس با انتقاد از عمل هواداران این تیم در بازی مقابل راه آهن خطاب به آنان گفت: فوتبال 90 دقیقه است صبر می کردید راه آهن را می بردیم

مجتبی زارع خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیس انتقاد دارم و نمی دانم چرا آنان به جای تشویق شروع به ناسزاگویی علیه ما کردند.
وی ادامه داد: فوتبال 90 دقیقه است اما هواداران پس از دریافت گل تیم مقابل را تشویق کردند و نمی دانم کجای دنیا چنین چیزی مرسوم است که در ایران تماشاگران آن را انجام می دهند.
وی افزود: اگر هواداران در دیدار با راه آهن کمی صبور بودند و فقط بازیکنان پرسپولیس را تشویق می کردند مطمئن باشید راه آهن را شکست می دادیم.
زارع با تاکید بر این مطلب عنوان کرد: تیم پرسپولیس در دیدار با راه آهن فقط حمله می کرد و موقعیت های زیادی داشت اما بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند.
مهاجم پرسپولیس اضافه کرد: قضاوت داوری در این دیدار نیز بسیار ضعیف بود و به جرات می توان گفت که داور این مسابقه با گرفتن یک پنالتی بیهوده باعث شد تا پرسپولیس با راه آهن مساوی کند

 

باقری ها: هواداران حق دارند ناراحت باشند// فقط شرمنده هواداران شدیم

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص نارضایتی هواداران این تیم گفت: هواداران حق دارند ناراحت باشند

نبی الله باقری ها خاطر نشان کرد: هواداران پرسپولیس از نتایجی که این تیم در هفته های گذشته گرفتند ناراضی هستند و من هم به آنان حق می دهم.
وی ادامه داد: آنان به دنبال کسب بهترین نتایج از سوی بازیکنان تیم هستند و به غیر پیروزی هم به چیز دیگری فکر نمی کنند که این امر هم حق طبیعی هواداران پرسپولیس است .
وی افزود: نتیجه دیدار با راه آهن را باید به نفع خود به پایان می رساندیم زیرا مالکیت توپ و میدان از آن ما بود اما در زدن ضربات آخر اصلا دقت نداشتیم.
باقری ها با تاکید بر این مطلب گفت: تمام بازیکنان پرسپولیس سعی کردند تا بهترین بازی را ارائه دهند تا نتیجه لازم را مقابل راه آهن کسب کرده و هواداران را نیز خشنود کنند.
مدافع پرسپولیس در پایان اظهار داشت: در پایان بازی از نتیجه ای که حاصل شد بسیار ناراضی بودم و فقط می توانم به هواداران متعصب پرسپولیس بگویم که شرمنده آنان شدیم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)