می توانستیم در لیگ بهتر نتیجه بگیریم/اهداف بزرگی در آسیا دارم


مرجع خبری پرسپولیس: لیگ برتر نهم برای پرسپولیس تمام شد و حالا در آخرين روز فوتبالی سال، در يك قدمي فتح جام حذفي و صعود به لیگ آسیا قرار دارد.

 

هواداران پرسپوليس تشنه برگزاري يك جشن باشكوه قهرماني در ورزشگاه آزادي هستند. سرمربي پرسپوليس در آستانه كسب نخستين موفقيت خود همراه سرخ‌پوشان از آخرين وضعيت پرسپوليس صحبت كرد.

 

از آخرين وضعيت پرسپوليس پيش از برگزاري فينال جام حذفي صحبت مي‌كنيد؟

خدا را شكر مي‌كنم كه تيم در وضعيت خوبي قرار دارد و بازيكنان به خوبي در جلسات تمريني كار مي‌كنند تا به اميد خدا خودمان را براي انجام يك فينال خوب آماده كنيم.

 

اينكه بازيكنان برابر طرفداران خودي بازي مي‌كنند، باعث غرور و اطمينان خاطر كاذب آنها از كسب يك پيروزي سهل و آسان نمي‌شود؟



به نظر من جلوي هواداران بازي كردن انگيزه دو چنداني به بازيكنان پرسپوليس مي‌دهد تا با تمام توان و وجودشان بازي كنند و به اميد خدا يك فينال به ياد ماندني را براي هواداران رقم بزنند. ما بايد مقابل ديدگان هواداران‌مان سنگ تمام بگذاريم، چون آخرين بازي‌مان است و بايد با تمام وجودمان اين ديدار را برگزار كنيم.

 

هواداران پرسپوليس در پايان آخرين ديدار فصل در سكوها ماندند و شما و شاگردانتان را قهرمان واقعي خطاب كردند.

به نظر من پرسپوليس برابر سپاهان در حد تيم قهرمان كار كرد، به خصوص در نيمه دوم كه نمايش خوبي را از پرسپوليس شاهد بوديم. ما بايد زودتر از اينها عملكرد بهتري ارائه مي‌كرديم تا موقعيت قهرماني را از دست ندهيم.

 

اين مساله براي ليگ دهم مورد لحاظ قرار خواهد گرفت؟

به اميد خدا، هم بازيكنان و هم هواداران‌مان دست به دست هم خواهيم داد تا فصل آينده را خوب شروع كنيم و خوب ادامه دهيم تا افسوس و حسرت روزهاي ازدست رفته را نخوريم.

 

درباره علمكرد تيم از زمان حضورتان چه نظري داريد؟

ببينيد، من بايد از بازيكنان پرسپوليس تشكر كنم كه همگي با جان و دل كار كردند. من مديون همه آنها هستم اما فكر مي‌كنم، مي‌توانستيم در ليگ نتيجه بهتري بگيريم. متاسفانه چند بازي را خيلي بد از دست داديم.

 

براي موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا پرسپولیس چه ابزاری لازم دارد؟

به اميد خدا اين صحبت بماند براي پس از بازي برگشت فينال جام حذفي كه صد‌در‌صد آسيايي شويم. با اين حال مطمئن باشيد ما از همين حالا برنامه‌ريزي‌هايمان را انجام داده‌ايم تا در ليگ بتوانيم پرقدرت ظاهر شويم و در آسيا نيز نيت ما فقط حضور صرف در اين بازي‌ها نيست. مطمئن باشيد خود من به دنبال رسيدن به اهداف بزرگي در ليگ قهرمانان آسيا هستم و سعي من بر اين است كه با پرسپوليس به اهدافم برسم.

 

با حضور علي دايي و حبيب كاشاني، خيال هواداران راحت باشد كه پرسپوليس جديد بدون فعاليت واسطه‌ها و دلالان بسته خواهد شد؟

اين اتفاقات در فصل نقل و انتقالات هميشه رخ مي‌دهد اما مطمئن باشيد تيم براي فصل آينده از نقطه نظر فني با نظر من بسته مي‌شود. شايد خودم به طور مستقيم با هيچ بازيكني صحبت نكنم. اين امر بر عهده باشگاه است. با اين حال مطمئن باشيد همه چيز از نظر فني با نظر من انجام مي‌شود و باقي امور به آقاي كاشاني و باشگاه ارتباط پيدا مي‌كند.

 

بابت مسائل فني و امور باشگاه تعامل خوبي ميان شما و حبيب كاشاني وجود دارد؛ اينطور نيست؟

بله همين‌طور است. خدا را شكر تا الان همكاري خوبي با آقاي كاشاني داشته‌ام. شما يك بار شنيده‌ايد من صحبتي بكنم و آقاي كاشاني صحبت من را نقض كنند يا اينكه برعكس همين امر در باشگاه صورت بگيرد. اين مساله نشان دهنده اين است كه در پرسپوليس همه جايگاه خودشان را مي‌شناسند و به هيچ وجه تداخل در انجام امور پيش نمي‌آيد و اين مي‌تواند رمز موفقيت يك مجموعه باشد.

 

مصاحبه‌اي به نقل از شما برگرفته از يك خبرگزاري روز پنجشنبه در تمام روزنامه‌هاي ورزشي به چاپ رسيده بود كه باعث نگراني هواداران شد.

خب شما برويد از همان خبرگزاري بپرسيد. در كنفرانس خبري مطبوعاتي بعد از بازي همه صحبت‌هاي مرا شنيدند. متاسفانه بعضي از خبرگزاري‌ها صحبت‌هاي مرا تحريف مي‌كنند. من افتخار مي‌كنم كه با آقاي كاشاني كار مي‌كنم. به خاطر حضور و وجود ايشان بود كه آمدم در باشگاه پرسپوليس و مطمئن باشيد همه ما سعي‌مان بر اين است كه پرسپوليس موفق باشد. خود آقاي كاشاني ثابت كرده از خيلي‌ها پرسپوليسي‌تر است و در مدت فعاليت­اش نشان داده چه توان بالايي در مديريت دارد. مطمئن باشيد آرزوي هر مربي است كه با چنين مديري كار كند و من هم افتخار مي‌كنم كه با چنين مديري كار مي‌كنم چون از روزي كه آمده‌ام تنها دغدغه‌ام مسائل  فني بوده است و به هيچ عنوان دغدغه مسائل ديگر و امكانات را نداشته‌ام. مطمئن باشيد كه به اميد خدا دركنار هم مي‌توانيم كارهاي خيلي بزرگي انجام بدهيم، بنابراين وجود آقاي كاشاني نعمت بزرگي براي پرسپوليس محسوب مي‌شود.

 

درباره تصميمي كه  شنبه و يكشنبه تمرينات پرسپوليس بدون حضور هوادار و خبرنگار برگزار  شود، صحبت كنيد!

هم براي آرامش تيم و هم اينكه شايد بخواهيم تمريني انجام دهيم كه كسي حضور نداشته باشد. به نظر من اين حق طبيعي ما است . از ابتداي حضورم تمام تمرينات ما با حضور هواداران و خبرنگاران برگزار شده، تنها براي بازي رفت برابر فولادگستر و بازي برگشت برابر اين تيم چنين تصميمي گرفته‌ايم كه هم آرامش بيشتري داشته باشيم و هم راحت‌تر با بازيكنان كار كنيم.

 

روز اولي كه آمديد قول قهرماني نداديد اما حالا پرسپوليس يك گام تا فتح جام حذفي فاصله دارد؛ يعني بدون قول دادن تيم را به قهرماني رسانده‌ايد؟

الان مي‌توانم بگويم با اين تيمي كه داريم به طور حتم قهرمان خواهيم شد. ما اگر بازي نيمه دوم برابر سپاهان را برابر هر تيمي به نمايش بگذاريم همه را شكست مي‌دهيم. به اميد خدا بازي روز دوشنبه را بچه‌هاي ما با هوش عمل خواهند كرد و با يك عملكرد مطلوب ديدار برگشت فينال جام حذفي را با پيروزي به پايان خواهيم رساند و جام قهرماني را پيش چشم هواداران‌مان بالاي سر خواهيم برد.

گفتگو: سایت رسمی پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)