پرسپولیس نیوز : سرپرست پرسپولیس در گفتگوی نوروزی از شرایط این تیم، تغییرات سیاسی و امید به آینده سخن گفت.

 صحبت با مردی که همیشه با پرسپولیس زندگی کرده است آن هم در روزهایی که به واسطه مشکلات مالی این تیم روزهای سختی را سپری می کند خالی از لطف نیست. دقایقی با بهترین مدافع سابق آسیا و سرپرست فعلی پرسپولیس به بهانه عید نوروز همکلام شدیم و از هر دری با او سخن گفتیم از شرایط تیمش گرفته تا وضعیت معیشت مردم و مرزبان هایی که اسیر شده اند.
 

*بهترین و بدترین لحظات سال 92 برای سرپرست پرسپولیس کدام لحظات بود؟

بهترین لحظات بردهای اخیر تیم بود که توانست ما را در کورس نگه دارد و بدترین هم شرایط بد مالی بود که برای بازیکنان در این فصل ایجاد کردند.

 

*تغییر و تحولات مدیریتی هم در سال 92 باعث شد به عنوان سرپرست پرسپولیس انتخاب شوید.

من همیشه کنار تیم بوده ام و اینکه چه سمتی داشته باشم برای تفاوتی ندارد. مهم این است که نتیجه بگیریم و از شرمندگی مردم در بیاییم وگرنه تدارکات پرسپولیس هم برایم افتخار است.

 

*برای سال 93 چه اهدافی دارید؟

انشالله قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر چون باعث شادی مردم می شود.

 

*عید چطور گذشت؟

بازیکنان پرسپولیس که به واقع عید نداشتند. صبح و عصر با وجود مشکلات مالی زیاد به عشق مردم تمرین کردیم. مشکلات زیاد است اما بچه ها مردانه تمرین کردند. فکر نمی کنم هیچ تیمی با این شرایط می توانست دوام بیاورد.

 

*قول قهرمانی می دهید؟

چرا ندهم؟ شرایط خوبی داریم و امیدوارم مسئولان ورزش کشور هم کمکان کنند. البته کمک وزارت ورزش به دست بازیکنان نرسیده است. امیدوارم تا شنبه با مساعدت آقای کفاشیان این پول پرداخت شود.

از اول فصل مشکلات زیادی داشتیم. هیچ زمان تا این اندازه برای تیم این همه مشکل به وجود نیامده بود. از تغییر مدیریت گرفته تا مشکلات عدیده مالی.

 

*ختم این مشکلات می تواند یک قهرمانی شیرین باشد؟

واقعا همین طور است و دلمان می خواهد در اهواز جشن قهرمانی بگیریم.

 

*امسال عیدی هم دادید؟

باید بدهیم چون همه توقع دارند.

 

*گرانی ها روی عیدی ها هم تاثیرگذار بود. شما هم تراول دادید؟

من تراولی نیستم (با خنده) چون پولی نگرفتم که تراول بدهم.

 

*بازیکنان که از شما عیدی نخواستند؟

خیر چون می دانستند جفت پوچ هستم!

 

*در سال گذشته احمدی نژاد هم در جایگاه ریاست جمهوری جای خود را به آقای روحانی داد. در این مدت تغییری در وضع مملکت دیده اید؟

دولت امید روی کار آمده و ما هم به این دولت امیدواریم. مردم انگیزه و آرامششان در این مدت بیشتر شده است چون در زمان دولت قبلی خیلی تنش داشتیم. امیدوارم دولت بتواند با کمک مردم بر مشکلات غلبه کند، مشکلاتی که البته طی یکی دو سال حل شدنی نیست.

 

*یکی از مرزبان های ایرانی هم در ایام عید شهید شد و ناراحتی هایی را ایجاد کرد.

من هم شنیدم اما اخبار تایید شده نبود. بنابراین امیدوارم که اصلا این اتفاق نیفتاده باشد با این حال خیلی بی رحمی است که سربازانی که از مرز و حیثیت و آبروی ما دفاع می کنند به دست یک گروه تروریستی بیافتند. همه جای دنیا چنین اعمالی محکوم است و من هم امیدوارم این 5 سرباز هر چه سریعتر با سلامتی به آغوش خانواده های خود برگردند.

 

*صحبت پایانی؟

فقط آرزو می کنم برای مردم سال خوبی باشد و این شرایط سختی و گرانی هر چه زودتر تمام شود. امیدوارم دیگر شاهد سو استفاده های 10 هزار میلیاردی و 3 هزار میلیاردی و .. نباشیم و با دزدی ها و کلاه برداری ها برخورد شود و این انتظار به حق مردم است؛ مردمی که یکسری از جوان هایش شبانه برای سیر کردن شکم و امرار معاش بر سر سطل زباله ها می روند و پلاستیک جمع می کنند و حتی روی گدایی هم ندارند یا بچه هایی که بر سر چهارراه ها هر کاری را می کنند تا بتوانند پولی برای خانواده خود در بیاورند. این مشکلات را همه می بینیم و آرزوی همه ما این است که دیگر شاهد اتفاقات تلخ و نا امید کننده در کشورمان نباشیم. نمی شود انسان بود و این وضعیت را دید و شب با آرامش خوابید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)