مرجع خبری پرسپولیس : با توجه به درخواست‌های هواداران برای معرفی بیشتر بازیکنان جدید تیم امروز گفت و گویی با سامان آقا زمانی هافبک جوان و جدید سرخپوشان داشتیم:

آقای آقازمانی بیشتر خودت رو معرفی می‌کنی؟
سامان آقا زمانی هستم. متولد 1367/10/24. دوازده سال است فوتبال بازی می‌کنم.

در چه باشگاه های سابقه بازی داشتید؟
نونهالان، نوجوانان و جوانان سایپا، جوانان و امید صبا باطری، البته مجددا به تیم سایپا بازگشتم و در دوسال گذشته از زمان مربی‌گری آقای دایی به تیم بزرگسالان سایپا نیز اضافه شدم. به طوریکه لیت بارسکی، فروزانی و آقای مایلی کهن نیز از من استفاده می‌کردند.

در رده ملی نیز بازی کرده اید؟
خوشحالم که اعلام کنم در تمام رده‌های سنی تاکنون پیراهن مقدس ایران را برتن کردم. با تیم نونهالان قهرمان غرب آسیا شدیم. نوجوانان به مقام چهارم آسیا دست یافتیم. با تیم جوانان در مسابقات آسیائی شرکت کردیم. با تیم امید هم در اردوهای داخلی و خارجی حضور داشتم. ضمن اینکه در تیم دانش‌آموزی که در دانمارک قهرمان جهان شد نیز بازی می‌کردم. امیدوارم از پرسپولیس به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شوم.

پست تخصصی شما چیست؟
من در پست هافبک وسط، چپ و هافبک دفاعی بازی می‌کنم. در چند سال اخیر بیشتر در هافبک دفاعی بازی کردم خودم بازی در هافبک دفاعی را می‌پسندم هرچند تابع نظرات کادر فنی هستم.

چی شد که به پرسپولیس پیوستید؟
به محض دریافت پیشنهاد از پرسولیس با توجه به اینکه از چند تیم لیگ برتری خوب نیز پیشنهادات مالی بهتری داشتم ولی سریعاً پاسخ دادم. در پرسپولیس مسائل مالی در اولویت‌های بعد است و اکنون بسیار خوشحالم که به این تیم پیوسته‌ام. دارای انگیزه فراوانی هستم ولی با تمام احترام به بزرگان حاضر در این تیم می‌خواهم در کنار آنها از بازیکنان مفید این تیم باشم.

سخن آخر؟
می‌دانم قرار است در پرطرفدارترین تیم آسیا بازی کنم لذا خود را به لحاظ ذهنی و فیزیکی آماده کرده‌ام. خوشحالم از اینکه مدیریت و کادرفنی تیم به جوانان بها داده و به من اعتماد کرده‌ است. این موجب می‌شود برای پاسخ به اعتماد آنها چند برابر تلاش کنم. امیدوارم هواداران خونگرم این تیم نیز ما بازیکنان جوان را بپذیرند. البته می‌دانم در باشگاه پرسپولیس فرصت آزمایش کردن نیست ولی باید عنوان کنم اگر حمایت شوم می‌توانم بازیکن مؤثری برای این تیم باشم. سعی می‌کنم با دوری جستن از حاشیه‌ها فقط برای موفقیت و پیشرفت خود و تیم تلاش کنم. بازهم از پیوستن به پرسپولیس ابراز خوشحالی کرده و از تمام مربیانی که تاکنون برای من زحمت کشیده اند سپاسگزاری می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)