سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از بازی عصبانی بودم و گفتم که با امیدها بازی می‌کنیم.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان در خصوص این بازی اظهار داشت: همیشه آمدن به آبادان حس خوبی به من می‌دهد. مردم با صفا و خونگرم آبادانی باعث حس خوبی برای همه ما می شود. مردم آبادان لایق بهترین ها هستند و برای همه مردم ایران که نماد استقامت هستند عزیزند. سلام و درود به ارواح شهدا می فرستم که از ناموس و وطن ما دفاع کردند. شروع جنگ از آبادان بود و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران دست اجانب بیفتد.

*بعد از تعویض مربی نفت آبادان متفاوت شده است

وی ادامه داد: درباره بازی فردا باید بگویم بازی زیادی از نفت آبادان دیدم. بعد از تعویض مربی این تیم متفاوت شده است. فوتبال خوب ارائه می‌کنند و در دفاع و حمله کامل هستند.

*نفت تیم قابل احترامی است اما گرفتن 3 امتیاز اهمیت زیادی برای ما دارد

وی افزود: نفت با شرایطی که دارد می‌تواند امتیازات بیشتری بگیرد. آن‌ها تیم قابل احترامی هستند و با صحبت‌هایی که کردم باید در بازی فردا تمرکز خوبی داشته باشیم. ما باید برای امتیاز کامل تلاش زیادی انجام دهیم. با وضعیتی که در جدول وجود دارد هم نفت و هم ما دنبال پیروزی هستیم که این تقابل با انگیزه‌های متفاوت می‌تواند جذاب باشد. امیدوارم خوب بازی کنیم هر چند که در این 2 هفته مشکلات داوری وجود داشت که برد نیاوردیم. گرفتن 3 امتیاز بازی فردا برای ما اهمیت زیادی دارد هر چند که برای نفت هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

*در این 2 هفته از داوری‌ها ضربه خوردیم

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط باشگاه‌های ایرانی و اینکه او هفته پیش گفته بود با تیم امید پرسپولیس وارد مسابقات می‌شود، اظهار داشت: همه باشگاه‌های ایران از لحاظ امکانات شرایط خوبی ندارند و وقتی که حرف از فوتبال حرفه‌ای می‌زنیم، این امکانات کم است. در این 2 هفته از داوری‌ها ضربه خوردیم. بعد از جام‌جهانی 9 بازی انجام دادیم که با سند و فیلم ثابت می کنم که در آن 9 بازی اشتباهات داوری وجود داشت. در اینباره فدراسیون فوتبال، مسئولان باشگاه و مدیرعامل نامه می‌نویسند. با وجود مشکلاتی که داشتیم اما من همیشه می‌خواستم داور در آرامش باشد و شلوغ نکردم اما به بازیکنانم و مسئولان باشگاه هشدار می‌دادم.

*عصبانی بودم که گفتم با امید‌ها بازی می‌کنیم

وی در خصوص ادعای او مبنی بر بازی با تیم امید در لیگ برتر خاطر نشان کرد: بعد از بازی عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم و گفتم که با امیدها بازی می‌کنیم اما بازیکنان امید ما از بازیکنان بزرگسال کم ندارند و با حمایت بیشتر می‌توانند عملکرد خوب داشته باشند. بعد از گذشت یکی دو روز به حرف‌هایی که زدم فکر کردم و دیدم که این‌ها یک بحث فوتبالی است و متاسفانه ما از داخل نهاد‌های فوتبالی به مشکل خوردیم. هر چند که از صحبت‌های من برداشت خوبی نشد و برداشت‌های غیرفوتبالی کردند اما ارکان فدراسیون فوتبال باید جوابگوی اتفاقات افتاده باشند.

*با حرف هایم دنبال گرفتن امتیازی نیستم

گل‌محمدی ادامه داد: پرسپولیس یک تیم معمولی نیست و این تیم 40-45 میلیون هوادار دارد و نباید اتفاقاتی رخ بدهد که احساسات آن‌ها جریحه‌دار شود و از فوتبال زده شوند. چرا که ما حق چنین کاری نداریم. از مسئولان امر می‌خواهم که تمرکز بیشتری روی این مسئله داشته باشند و اجازه ندهند که حق تیمی ضایع شود. من با این صحبت‌ها به دنبال گرفتن امتیازی نیستم و به دنبال این هستم که عدالت اجرا شود. هیچ مربی دوست ندارد که داور به نفع او بگیرد بلکه همه به دنبال اجرای عدالت هستیم.

*در فوتبال ایران استعدادهای زیادی داریم

سرمربی پرسپولیس افزود: در فوتبال ایران استعدادهای زیادی داریم که باید برای رده‌های پایه برنامه ریزی خوبی انجام دهیم تا بازیکنان پیشرفت کنیم. پیشرفت بازیکنان خواسته همه ماست و امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ بدهد.

*فقط بیرانوند محروم است

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که برای بازی فردا کدام بازیکن را به همراه ندارد، گفت: فقط علیرضا بیرانوند محروم است و بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)