پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ‌اصفهان گفت: بازیکنان باتجربه‌ای که پرسپولیس دارد، می‌توانند تیم دایی را جمع کنند.

یحیی گل‌محمدی  ابتدا در خصوص آخرین شرایط ذوب آهن اظهار داشت: خوشبختانه علی‌رغم اینکه در دو بازی اول به خواسته خودمان نرسیدیم اما شرایط تیم ما خوب است و چندان شرایط بدی را طی نمی‌کنیم. ما روز به روز با تمریناتی که داریم از لحاظ تاکتیکی و جسمانی هماهنگ‌تر می‌شویم و نفرات خود را بهتر می‌شناسیم. در کل، پیشرفت بسیار خوبی داشتیم و مطمئن باشید اگر این ادامه‌دار باشد من بسیار به تیم خودم امیدوارتر خواهم شد.

وی افزود: اما باید قبول کنیم شرایط امتیازی چندان خوبی مثل پرسپولیس نداریم و شروع خوبی در لیگ برتر نداشتیم، به همین دلیل بازی روز جمعه برای ما حساسیت خاصی مثل پرسپولیس دارد، چون هر دو تیم با گرفتن سه امتیاز کمک زیادی به آنها می‌شود تا از این شرایط دربیایند.

گل‌محمدی تاکید کرد: امیدوارم هر دو تیم روز خوبی را داشته باشند تا هواداران از این فوتبال لذت ببرند. ما باید به دنبال فوتبال زیبا باشیم، چون هواداران عاشق فوتبال زیبا هستند. البته گرفتن امتیاز نیز برای ما امری بسیار ضروری و مهم است تا با خیال راحت و دست پُر به اصفهان برگردیم.

وی درباره حضورش در ورزشگاه آزادی رویارویی با پرسپولیس گفت: بالاخره لیگ برتر است و همه تیم‌ها باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند، این شانس ما بود که هفته سوم به پرسپولیس برخوردیم. بازی مقابل پرسپولیس زیاد برای ما حساس نیست و استرسی نداریم، چون با تمرینات خوب هدف ما مشخص است و ما می‌خواهیم بازی به بازی بهتر شویم.

وی افزود: پرسپولیس تیمی باتجربه است و مهره‌های کارآمدی دارد. همیشه ثابت شده پرسپولیس در این شرایط متحدتر می‌شود. آنها بازیکنانی دارند که قطعاً در این شرایط تیم علی دایی را خیلی خوب جمع می‌کنند. در مجموع ما بازی بسیار سختی نسبت به دو هفته اول لیگ برتر داریم، چون معتقدم اگر هفته اول یا دوم با پرسپولیس بازی می‌کردیم شرایط برای ما آسان‌تر بود. هفته سوم کار سخت‌تر شده، چون شرایط حساس همیشه در پرسپولیس این تیم را بسیار خطرناک‌تر می‌کند.

گل‌محمدی تاکید کرد: اما ما هم ذوب آهن هستیم و باید دل هواداران‌مان را به دست بیاوریم. انگیزه بسیار خوبی با تمرینات منظم داشته‌ایم و احساس من این است که جمعه بسیار خوبی در انتظار پرسپولیس، ذوب‌آهن و هواداران باشد.

گل‌محمدی در مورد غیبت پیام صادقیان نیز گفت: پیام واقعاً بازیکن تأثیرگذار و خلاقی است، اما اینطور نیست که اگر نباشد پرسپولیس دچار مشکل می‌شود. البته به نفع‌ مان است که او در این بازی حضور ندارد، ولی مطمئن باشید پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد، شاید برای ثابت کردن خود مقابل ما انگیزه‌شان چند برابر شود. پرسپولیس مشکلی بابت نبود صادقیان ندارد.

گل‌محمدی در پاسخ سؤالی که می‌دانید آیا با برد پرسپولیس خیلی اتفاق‌ها در این تیم خواهد افتاد، گفت: من نمی‌دانم، ما کار خودمان را می‌کنیم و دوست دارم بیشتر در مورد تیم خودم حرف بزنم. ما سه بازیکن مصدوم داریم و سه بازیکن هم دیر به ما اضافه شدند. بازی‌های اولیه لیگ برتر برای ما جنبه تدارکاتی داشته و مطمئن باشید هفته به هفته بهتر می‌شویم و تا چند هفته دیگر با هماهنگی‌های بهتر ذوب آهن واقعی را خواهید دید.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به سؤالی که آیا در تهران به دنبال سه امتیاز هستید؟ گفت: بحث برد نیست، همیشه با بازیکنانم گفته‌ام هدفمند، خوب و زیبا بازی کنید. مطمئن باشید پس از این کار، نتیجه‌ام پشت این اتفاق خواهد آمد. ما دوست نداریم دست خالی به اصفهان برگردیم و می‌خواهیم در جدول با این امتیاز شرایط‌مان را بهتر کنیم.

گل‌محمدی درباره رویارویی‌اش با علی دایی نیز گفت: این رویارویی برای رسانه‌ها حساس است، برای من و دایی یک عادت است، بالاخره ما هر دو سرمربی تیم‌های خودمان هستیم و با انگیزه می‌خواهیم وارد مسابقات شویم تا به نتیجه دلخواه برسیم. ما به این دیدارها عادت کرده‌ایم و نگران هم نیستیم. فقط امیدوارم هر دو تیم روز جمعه بازی خوبی به نمایش بگذارند. ما هیچ کاری نداریم که مقابل تیم‌مان اتفاقی بیفتد، کار خودمان را برای گرفتن سه امتیاز برای رضایت هوادارانمان و سربلندی باشگاه ذوب آهن انجام خواهیم داد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)