خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با دیدن برخی مصاحبه‌ها خنده‌ام می‌گیرد، رفاقت من و مهدوی‌کیا برادرانه و 20 ساله است.

یحیی گل‌محمدی در خصوص اردوی تدارکاتی پرسپولیس اظهار داشت: همان‌طور که خودتان می‌دانید روی هم رفته اردوی بسیار خوبی را در چهارباغ برگزار کردیم. امکانات این اردو از همه لحاظ عالی بود و بچه‌ها بیشتر کنار یکدیگر قرار گرفتند.

وی افزود: خوابگاه، سالن ورزشی، استخر همه چیز مهیا بود تا یک اردوی بسیار خوب را پشت سر بگذاریم. در تمرینات نیز به دنبال اهداف تاکتیکی و تکنیکی رفتیم.

وی افزود: واقعا از شرایط اردویی کاملا رضایت دارم و از بازیکنانم نیز بسیار راضی‌ام.

وی در خصوص بازی تدارکاتی مقابل شهرداری باغستان نیز گفت: بازی بسیار خوبی را مقابل شهرداری انجام دادیم و ماحصل زحمات خود را در اردو گرفتیم. ما باید آماده شویم تا در بازی مقابل نفت یک بازی خوب و هوادار‌پسند را به نمایش بگذاریم.

گل‌محمدی در خصوص اختلاف‌نظرهایش با مهدی مهدوی‌کیا که این روزها در تیتر روزنامه‌ها است نیز گفت: واقعا من از شما می‌پرسم راجع به مهدوی‌کیا من چه حرفی باید بزنم؟ رفاقت من و مهدی 20 ساله است. صحبت‌هایی در این بین می‌شود که بین من و مهدی اختلاف‌هایی وجود دارد که فقط با دیدن این مصاحبه‌ها خنده‌ام می‌گیرد.

وی افزود: به هیچ عنوان مشکلی بین من و مهدی وجود ندارد. سابقه مهدی مهدوی کیا را ورق بزنید. کوچکترین مشکلی در تیم‌هایی که در آن بازی کرده نداشته چون افکارش حرفه‌ای است. کوچکترین مشکلی با مربیان خود نداشته و یا بر علیه مدیرعامل حرفی نزده. پس بهتر است دست از این کارها بردارید.

وی ادامه داد:  آب پاکی را روی دست همه بریزم رفاقت من و مهدوی‌کیا برادرانه است. آنهایی که فکر می‌کنند بین من و مهدوی‌کیا مشکلی است فکر و ذهنشان مریض است و دنبال این صحبت‌ها می‌گردند.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: باید همه بدانید نه من اهل حاشیه هستم. نه مهدوی‌کیا که بخواهم با بازیکنانم درگیر شوم. مهدی نیز بازیکنی نیست که برای ما حاشیه درست کند. همه فوتبال‌دوستان او را می‌شناسند. مشخصات اخلاقی مهدی در سطح بسیار بالایی است. من نمی‌دانم صحبت‌ها از کجا در می‌آید ولی من فقط خنده‌ام می‌گیرد.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی ایران و لبنان نیز گفت: به نظرم بازی سختی مقابل لبنان نداریم. انشاءالله با حمایت هواداران، تیم ملی بازی خوبی انجام دهد. بچه‌های ما انگیزه زیادی دارند تا انتقام شکست لبنان را بگیرند. من احساس می‌کنم بازی خوبی در راه است. بچه‌ها می‌توانند با اختلاف بالا حریف را شکست دهند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر من به عنوان مربی پرسپولیس زیبا بازی کردن تیم ملی ما در بازی فردا بسیار مهم است. بچه‌ها باید زیبا، خوب و قوی بازی کنند تا انشاءالله به نتایج خوب برسند. برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)