سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:نیمه اول یک طرفه بود و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل پدیده در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: به دوستان قدیمی و خبرنگاران خوب مشهد سلام کرده و از استقبال گرم همه هواداران خوب مشهدی که ما را مورد لطف قرار داده و شرمنده مان کردند تشکر می کنم. بازی زیبایی بود و دو تیم بازی خوبی انجام دادند.

وی افزود: نیمه اول یک طرفه بود،موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که از آنها خوب استفاده نکردیم. روی غافلگیری گل خوردیم و برای خودم هم جای سوال دارد که چرا از روی یک اوت دستی گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هر چند اعلام آن اوت دستی به سود حریف درست نبود، اما در مجموع در نیمه دوم سعی کردیم نتیجه را جبران کنیم. برای اینکه در نهایت برنده شویم هم موقعیت داشتیم. پس از گل تساوی می‌توانستیم گل دیگری هم بزنیم، اما امروز از همان روزهایی بود که هر چه می‌زدیم به در بسته می‌خوردیم. فکر می‌کنم دلیل اصلی‌اش هم چمن بلند ورزشگاه امام رضا(ع)‌ بود.

گل محمدی در ادامه با انتقاد از بلندی زمین ورزشگاه امام رضا(ع) توضیح داد: این امر برای چنین بازی عجیب است. دو تیم بازیکنان خوب و فنی زیادی دارند و ورزشگاه هم واقعا زیباست، اما چمن آن کیفیت خوبی نداشت و خیلی بلند بود. برای افرادی که این کار را انجام دادند متاسف هستم زیرا در دو سالی که در مشهد مربیگری کرده بودم چمن ورزشگاه امام رضا(ع) را تا این اندازه بلند ندیده بودم.

وی درباره اینکه آیا این موضوع از قبل طراحی شده بود گفت: من فکر می‌کنم از قبل طراحی شده بود. باید به خاطر عملکرد ناظر بازی هم ابراز تأسف کرد، زیرا او وظیفه دارد قبل از بازی به ورزشگاه آمده و وضعیت چمن را بررسی کند. اما متاسفانه هیچ اقدامی انجام نشد. این چمن بلند برای بازی اصلا مناسب نیست و فکر می‌کنم صد درصد این موضوع از قبل طراحی شده بود.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اسم تیم مشهد در زمان ورود شما به این شهر پدیده بود و اکنون هم پدیده است، اما از نظر شما این تیم نسبت به دوره خودش چه تغییری کرده، توضیح داد: از زمانی که خودم در پدیده بودم تغییرات زیادی در این تیم به وجود آمده و از لحاظ بازیکن و مدیریت تغییر کرده است، اما آنچه مشخص است این است که پدیده اکنون آرامش دارد. زمانی هم که فرهاد حمیداوی به پدیده آمد برای این تیم زحمت کشید. باید منتظر باشند مشکلات مدیریتی با تعامل حل شود اما فکر می‌کنم این اتفاق هنوز نیفتاده است.

گل محمدی خاطرنشان کرد: واقعا خاطرات خیلی خوبی با پدیده دارم و هیچ وقت دوره‌ای را که با این تیم داشتم فراموش نمی‌کنم و برای پدیده آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره دلیل جدایی‌اش از باشگاه پدیده عنوان کرد: این موضوع توافقی بود، و بهتر است دیگر درباره‌اش حرف نزنم و در باره این بازی صحبت کنم. در آن زمان دو باشگاه برای انتقال من توافق کردند.

سرمربی سرخپوشان در باره بدهی باشگاه پرسپولیس به باشگاه پدیده برای رضایت‌نامه‌اش گفت:‌ فکر می‌کنم دو قسط از این بدهی باقی مانده است.

گل محمدی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس چگونه با وجود قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی مهدی مهدیخانی و شهریار مغانلو و مهدی ترابی را از تیم‌های خارجی جذب کرد و در حال حاضر تصور نمی‌کند برای توفیق تیمش در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به بازیکنان دیگری هم دارد، گفت: تیم‌های ایرانی که وارد لیگ قهرمانان می‌شوند با وضعیت، امکانات و بازیکنان خیلی خوبی به این مسابقات می‌آیند، اما به دلیل مشکلات اقتصادی باشگاه‌های ما این تصمیم گرفته شد که بازیکنان خارجی در تیم های کشورمان حضور نداشته باشند. این امر می‌تواند روی کیفیت تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان تاثیر منفی بگذارد. تیم‌های آسیایی با قدرت به این مسابقات می‌آیند اما سال گذشته بازیکنان ما نشان د ادند غیرت و تعصب ایرانی می‌تواند بر پول و امکانات غلبه کند، هر چند امکان دارد این اتفاق نیفتد.

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد عیسی آل کثیر پس از ورود به زمین رضایت دارد،‌ اظهار داشت: عیسی دقایق کمی به بازی آمد و نیاز به زمان بیشتری دارد تا به شرایط خوبی برسد. زحمات وی را فراموش نمی‌کنیم. عیسی با پای شکسته ۵-۴ بازی خیلی خوب برای پرسپولیس انجام داد. حواسمان به این بازیکن است و وی را به مرور وارد کار می‌کنیم. امیدوارم بتواند در لیگ و آسیا به تیم کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره دلیل مصدومیت سید جلال حسینی گفت: نمی‌دانم اما احساس دردی در پای خود داشت و به همین دلیل بیرون آمد.

گل محمدی در باره دلیل غیبت فرشاد فرجی مقابل پدیده گفت: وی مشکوک به کرونا است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم این بازیکن را به مشهد نیاوریم و تحت نظر باشد. باید دید تا دو روز آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی درباره مشکل تمام‌کنندگی بازیکنان پرسپولیس و فرصت از دست دادن‌های متوالی مهدی عبدی خاطرنشان کرد: تیم‌ها مقداری از شرایط مسابقه به دور هستند و فکر می‌کنم دلیل برای اینکه نتوانستیم موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، دو دلیل اصلی وجود دارد؛ ابتدا دور بودن از شرایط بازی و دیگری بلند بودن چمن ورزشگاه. واقعا زمین ورزشگاه امام رضا(ع) وضعیت عجیب و غریبی داشت و بروید تحقیق کنید چرا این موضوع همین امروز باید رخ بدهد.

سرمربی پرسپولیس درباره نیمکت نشینی احمد نوراللهی و وحید امیری عنوان کرد: آنها دربازی تیم ملی ۹۰ دقیقه حضور داشتند و فکر می‌کنم خسته بودند. در دیدار قبلی پرسپولیس و تیم ملی فشار زیادی روی آنها آمد و ترجیح دادیم استراحت کنند. برنامه ریزی بازی‌های ما سنگین است و بازیکنان باید با استراحت بیشتری وارد مسابقات می‌شدند که این امر اتفاق نیفتاد. باید بازی‌ها را برای بازیکنان تقسیم بندی کرده تا بتوانیم از آنها خوب استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)