پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد از استقبال تماشاگران آلومینیوم غافلگیر شده ولی تیمش برای سه امتیاز این دیدار، برنامه دارد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان درباره این دیدار، گفت: بازی بسیار حساسی است و هر دو تیم برای برد در این دیدار حاضر می‌شوند. تیم آلومینیوم نیاز به برد دارد و می‌خواهد از منطقه خطر بالا بیاید و ما هم برای رسیدن به جایگاه بهتر در جدول تلاش خواهیم کرد، چرا که جایگاه فعلی ما جایگاه واقعی تیم ما نیست. تیم آلومینیوم با تغییراتی که در کادر فنی‌اش داشت و من با توجه به شناختی که از آقای مظلومی دارم مطمئنم ایشان دوست دارد تا فوتبال بازی کند همین مسئله نویدبخش یک بازی زیبا است.

 

او در پاسخ به این سوال که برای این دیدار چه برنامه‌ای دارد، افزود : مسائل تاکتیکی را نمی‌توانم در مورد‌شان صحبت کنم ولی در این حد بگویم که ما برای سه امتیاز به اینجا آمده‌ایم و تنها به برد فکر می‌کنیم. آلومینیوم هم از شرایط میزبانی‌اش قطعا استفاده خواهد کرد و فکر نمی‌کنم به دست آوردن سه امتیاز در این دیدار کار راحتی باشد. با این حال امیدوارم که بازی را ببریم.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ی برای کسب سهمیه آسیا دارد یا خیر؟ اظهار کرد: با توجه به اینکه ما در نیم‌فصل اول امتیازهای زیادی را از دست داده‌ایم جایمان در اینجای جدول نیست. درباره هر بازی جدا فکر می‌کنیم و هر بازی مسئله‌ی خاص خودش را دارد.

 

او در ادامه در پاسخ به اینکه نظرش درباره استقبال مردم هرمزگان از تیم پرسپولیس چیست؟ گفت: حقیقتا از این همه استقبال غافلگیر شدم و از صمیم قلبم دوست دارم آلومینیوم در لیگ برتر باقی بماند و دوست دارم فردا (جمعه) بازی خوبی انجام شود و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

 

گل‌محمدی در پایان درباره مصدومان و محرومان تیمش، تصریح کرد: در این دیدار علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا را به علت مصدومیت و محسن بنگر را به علت حکم کمیته انضباطی که او را تا اطلاع ثانوی محروم کرده است، در اختیار نداریم.

 

به گزارش ایسنا دوستداران فوتبال در بندرعباس استقبال بسیار گرمی از تیم پرسپولیس انجام دادند به طوری که یحیی گل‌محمدی برای حاضر شدن در نشست خبری حدود 10 دقیقه در بین تماشاگران حضور داشت و به احساسات آن‌ها پاسخ گفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)