پرسپولیس نیوز : سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد از بین گزینه‌هایی که باشگاه با آنها در حال مذاکره است بهترین نفر برای سرمربیگری پرسپولیس انتخاب شود.

او تاکید کرد هر شخصی سرمربی شود همه باید از او حمایت کنند، حتی اگر با سرمربی آینده اختلاف نظر دارند.
یحیی گل‌محمدی که پس از فینال جام حذفی و شکست پرسپولیس برابر سپاهان در ضربات پنالتی از سمتش استعفا کرده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: تنها امیدواری من این است از بین گزینه‌هایی که مد نظر باشگاه هستند بهترین و با صلاحیت‌ترین نفر برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده انتخاب شود. هواداران روزهای سختی را پشت سرگذاشته‌اند و در حال حاضر به آرامش نیاز دارند. همه باید کمک کنند پرسپولیس روزهای خوبی را در پیش رو داشته باشد.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهد در مورد سرمربی آینده پرسپولیس و گزینه‌های مطرح شده اظهار نظری داشته باشد، افزود: من چندماه سرمربی پرسپولیس بودم و همه شرایط را درک می‌کنم. کسانی که دلشان برای پرسپولیس می‌سوزد، نباید با اظهار نظراتشان آرامش را از تیم بگیرند. برخی اظهار نظرها به جای اینکه به آرام‌‍تر شدن فضای تیم کمک کند، کار کردن را سخت‌تر می‌کند. بنابراین همه ما باید به افرادی که مسئولیت دارند کمک کنیم تا بهترین شرایط را برای پیشرفت پرسپولیس فراهم کنند.

سرمربی فصل دوازدهم سرخپوشان ادامه داد: اظهار نظرهای مغرضانه نه تنها کمکی به حال تیم نمی‌کند بلکه باعث افزایش مشکلات و تنش ها نیز می‌شود. من نمی‌خواهم در مورد گزینه‌های مدنظر باشگاه اظهار نظر کنم اما امیدوارم هر کس که انتخاب شد فارغ از اینکه ما با او موافق هستیم یا فقط حمایت کنیم و به فکر منافع شخصی نباشیم. اگر هم اعتقادی به کار او نداریم، بازهم باید حمایت کرد چرا که پرسپولیس به آرامش نیاز دارد تا فصل آینده را با قدرت آغاز کند.

وی با بیان اینکه عملکردش در پرسپولیس خوب بوده و در 22 مسابقه تنها دو شکست داشته که یکی از آنها در ضربات پنالتی بوده، ادامه داد: زمانی تیم را تحویل گرفتم که شرایط خوبی نداشت و در رده دوازدهم جدول قرار داشت. با این حال توانستیم سروسامان خوبی به پرسپولیس بدهیم و تیم را تا رده هفتم بالا بیاوریم. در جام حذفی هم شرایط خوبی داشتیم و تنها در ضربات پنالتی به سپاهان باختیم که فکر نمی‌کنم ضربات پنالتی خیلی به مسائل فنی مربوط باشد و بیشتر شانس و اقبال است.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که با توجه به انتقادات پرتعدادی که از شما می‌شد آیا از کسی دلخور هستید؟، تاکید کرد: از هیچکس دلخور نیستم و از همه کسانی که به من کمک کردند تا در این مدت با تمام وجود در خدمت پرسپولیس باشم تشکر می کنم. از مدیرعامل باشگاه که حمایت های لازم را از من انجام داد و همه شرایط را برای کارم فراهم کرد تا سرپرست تیم که دلسوزانه برای پرسپولیس زحمت کشید. سعید شیرینی برخلاف سرپرست تیم های دیگر برای ما فقط زیادی می گذاشت و با حل کردن مشکلات تیم اجازه می داد کادر فنی کارش را به راحتی انجام دهد. از کسی دلخوری ندارم و امیدوارم همه کمک کنند تا پرسپولیس به روزهای خوبش برگردد.

وی در مورد انتقاداتی که برخی پیشکسوتان از او داشتند، یادآور شد: برخی‌ها روی غرض‌ورزی و به خاطر منافع شخصی اظهار نظر می‌کردند که برایم ارزشی ندارند و به صحبت‌هایشان هم اهمیتی نمی‌دادم. اما انتقادات برخی‌ها دلسوزانه و در جهت رشد و پیشرفت تیم بود که از آنها تشکر می‌کنم. اظهار نظرهایی هم که برخی پیشکسوتان در مورد من می‌کردند، بیشتر به خاطر منافع شخصی خودشان بود که توجهی به آنها ندارم.

سرمربی مستعفی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که برای آینده چه برنامه‌ای دارید و به کدام تیم خواهید رفت؟، گفت: در حال حاضر از سه تیم پیشنهاد دارم اما عجله‌ای برای انتخاب تیم آینده ندارم. تا زمانی هم که با یکی از انها به توافق نرسم، اسامی تیم‌ها را اعلام نخواهم کرد. اهل بازارگرمی نیستم که بخواهم اسم این تیم‌ها را بگویم. هر وقت که به توافق نهایی رسیدیم، اسم تیم‌ها را اعلام خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)