سرمربی پرسپولیس گفت‌: دلایل کافی برای لغو دیدار با نساجی وجود نداشت و ما هم اصراری به انجام این مسابقه نداشتیم.

یحیی گل‌محمدی در گفتگو با شبکه ورزش در مورد پیروزی تیمش مقابل نساجی و اینکه آیا باشگاه پرسپولیس نیز به دنبال لغو این بازی بود یا خیر؟ اظهار داشت: دلایلی که برای لغو بازی وجود داشت، کافی نبود. ما اطلاع داشتیم که چند نفر از اعضای کادرفنی و بازیکنان نساجی به کرونا مبتلا شدند، برای آن‌ها آرزو سلامتی می‌کنیم ولی از بازیکنان اصلی این تیم فقط قائد رحمتی که مصدوم بود و به این بازی هم نمی رسید، کرونا داشت و مابقی بازیکنان جوان و اعضای کادرفنی بودند و تیم کامل آنها جلوی ما بازی کرد.

وی در واکنش به این پرسش که آیا نگران ابتلا بازیکنان پرسپولیس به کرونا نبود؟ گفت: این نگرانی را در تمام بازی‌ها داریم. در هر مسابقه امکان دارد اعضای کادرفنی حریف یا حتی خودمان مبتلا باشیم و پنهان باشد ولی تعداد مبتلایان نساجی به حد کافی نبود و اگر تعداد کرونایی ها برحسب پروتکل برخلاف انجام بازی بود ما هم اصراری به انجام بازی نداشتیم. اگر با دستور ستاد کرونا و سازمان لیگ بازی لغو می‌شد ما هم بازی نمی‌کردیم. همان اتفاقی که در بازی با ذوب‌آهن سال گذشته افتاد و بازی لغو شد و کاری از دست‌مان بر نمی‌آمد و قبل از فینال در حالی که نیازی به بازی لیگ برتری داشتیم و در شرایط مسابقه باشیم خیلی راحت لغو شو و تمکین کردیم. در هر صورت این نگرانی در تمام بازی‌ها وجود دارد و امیدوارم به جایی برسیم که دیگر این نگرانی‌ها وجود نداشته باشد. از مسئولین میخواهیم در وارد کردن واکسن کرونا سریعتر عمل کنند و نگرانی برطرف شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد سفر این تیم به هند نیز توضیح داد: فردا ۹:۳۰ صبح پرواز داریم. همه چیز مشخص است ولی نگرانی که وجود دارد این است که حباب قرنطینه در هتل هند وجود ندارد. فکر می‌کنم در هتلی هستیم که ۲۳۰، ۲۴۰ اتاق دارد و تقریبا همه پر است و استخر، سونا و غذاخوری مشترک است که باعث نگرانی است. در هند کرونا هم وضعیت خوب ندارد و کرونای پیشرفته است نگرانی ما همین است و امیدواریم اتفاقی پیش نیاید.

گل‌محمدی در مورد عملکرد مهاجمان پرسپولیس عنوان کرد: آل‌کثیر بعد از ۶ ماه تازه وارد تیم شده و مغانلو هم شاید در شرایط مسابقه نباشد. فشار بیش از حد به مهاجمان درست نیست. باید منتظر باشیم و به آنها اعتماد کنیم اگر بازیکنان گل نزنند ایراد از من است و مسئولیتش با من است. حتما من ایراد داشتم که نتوانستم با آن‌ها از نظر روانی کار کنم. خواهش می‌کنم فشار زیاد نیاوریم. من اعتقاد زیادی به بازیکنان دارم و مطمئنم با اعتماد بیشتر جواب بهتری می‌گیریم تا فشار بیش از بیاوریم و انتقاد کنیم.

وی در پایان در واکنش به اینکه باید مراقب شادی آل کثیر در آسیا باشیم گفت: بله به او تذکر می‌دهیم و خودش هم تجربه سختی را داشته. هنوز هم اعتقاد داریم محرویت آل‌کثیر سختگیرانه بود. دوران سختی را پشت سر گذاشته و باید بتوانیم از او خوب استفاده کنیم. بازیکن بسیار پرتلاشی است و انگیزه زیادی در تمرینات دارد تا این چند ماه را جبران کند و ما هم هر کاری از دست‌مان بربیاد انجام می‌دهیم و انشاءالله جواب خوبی به اعتماد ما بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)