پرسپولیس نیوز :سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: همیشه بازی تراکتورسازی و پرسپولیس خوب و جذاب از آب در آمده است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: خوشحالم که اولین نشست خبری خود را در تبریز برگزار می‌کنم. امیدوارم که بتوانیم تا آخر فصل در خدمت شما باشیم. درباره بازی فردا باید بگویم که همیشه بازی تراکتورسازی و پرسپولیس خوب و جذاب از آب در آمده بود. کیفیت بازیکنان دو تیم خوب است و باید شاهد بازی تماشاگر پسندی باشیم. وضعیت ما بد نیست اما برخی از بازیکنان مصدوم هستند.

وی ادامه داد: بچه‌های تیم برای بازی فردا انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند بازی خوبی انجام دهند. ما در بازی قبل هم در عین شایستگی به پیروزی نرسیدیم و به همین دلیل بازیکنان از نظر روحی روانی تحت فشار قرار داشتند. برای بازی فردا تمرینات زیادی انجام دادیم و آماده هستیم که مقابل پرسپولیس این شکست را جبران کنیم. معتقدم که فردا شاهد بازی خوبی خواهیم بود و بازیکنانم آمادگی دارند تا مقابل تیم قهرمان فصل قبل بازی خوبی انجام دهند. البته باید در نظر گرفت که پرسپولیس نسبت به فصل قبل تقویت شده و بهتر از سال گذشته شده‌اند. به هر حال فردا روز ویژه‌ای است و مطمئناً هواداران و تماشاگران پرشور می‌توانند با حضور در استادیوم به عنوان یار دوازدهم به ما کمک کنند. امیدوارم بازیکنان فردا بازی خوبی ارائه دهند تا شرمنده هواداران نشویم.

سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت سینا عشوری که گفته می‌شود مصدوم است و اینکه به بازی فردا می‌رسد یا خیر، تصریح کرد: او دچار مصدومیت شده اما زمان بازگشتش زیاد طول نمی‌کشد. به هر حال یکسری بازیکن جوان به تیم اضافه شده‌اند و تیم عدم هماهنگی بین بازیکنان جوان و باتجربه کمی ما را در بازی با استقلال خوزستان اذیت کرد. اما به هر حال باید به جوان‌ها اعتماد کرد. این فضا بوجود آمده و آنها باید لیاقت خودشان را نشان دهند. مطمئناً آنها هم از این فرصت استفاده می‌کنند. به هر حال تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است که برای هماهنگی نیاز به زمان دارد تا هماهنگ شوند و شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنند. ما نیم فصل اول سختی را پیش‌بینی کردیم چون مشکلاتی وجود دارد همین که بازیکنان جوان با تجربه می‌شوند اتفاق خوبی است چون آنها شکل خودشان را پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: تراکتورسازی هم در آینده به کمک خدا از این وضعیت خارج می‌شود و این شرایط همیشه ماندنی نیست. زمانی می‌رسد که می‌توانیم تیم را تقویت کنیم و از بازیکنان دیگر بهره ببریم. معتقدم که راه درستی را در پیش گرفتیم اما این موضوع نیاز به صبر،‌حوصله و تلاش بیشتر دارد تا بتوانیم راهمان را ادامه دهیم.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: در صحبت‌هایم گفتم فردا امتیاز ویژه‌ای داریم که حریف ندارد و آن هم حمایت پرشور هواداران است. یکی از دلخوشی‌های بازیکنان همین حمایت هواداران است که خودشان می‌گویند حضور تماشاگران بسیار امیدوار کننده است و نگران هیچ چیز نباشید و خود تماشاگران کار را در می‌آورند. به هواداران هم قول می‌دهیم که تمام تلاش‌مان را برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم.

وی در مورد درصد آمادگی تیم تراکتورسازی اظهار داشت: درصد خاصی نمی‌توانم بگویم. آنچه من را اذیت می کرد مصدومیت هادی محمدی و یکی دیگر از بازیکنانم است که با این شرایط در برخی پست‌ها کمبود بازیکن داریم. در بازی‌هایی که در پیش داریم از نظر هماهنگی بهتر می‌شویم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد نداشتن دروازه‌بان ششدانگ گفت: دروازه‌بان جوانی داریم که نیاز به حمایت و اطمینان ما دارد و ما هم به او اعتماد داریم. انشالله بتواند فصل خوبی را پشت سر بگذارد. فرصت خوبی برای دروازه بان تراکتورسازی است که خودش را در سطح اول فوتبال ایران را مطرح کند و فرصت برای جبران اشتباهش در بازی قبل را هم دارد. از جوانگرایی نمی‌ترسیم و تا آخر پای حمایت این جوانان می ‌ایستیم.

وی در مورد شرایط ویژه تراکتورسازی که نمی تواند بازیکن جذب کند اظهار داشت: نمی‌توانیم به خاطر شرایطی که هست کار نکنیم. در شرایط سخت و با تلاش زیاد می‌توان تا حدودی وضعیت بهتر خواهد شد. همه چیز دست خودمان است و باید انرژی و تمرکز زیادی بگذاریم.

گل‌محمدی در مورد اینکه دل شیر داشتید که سرمربی این تیم شدید گفت: از حمایت‌ها ممنون هستم و خوشحالم که قدر زحمات را می‌دانند و تا آخرین لحظه با تمام وجودم برای تیم کار می کنم و مطمئنم که تراکتورسازی روزهای خوبی در پیش خواهد داشت. از شما می‌خواهم که به بازیکنان جوان اعتماد کنید تا روزی به ثمر برسند.

وی تصریح کرد: ما فردا باید در اولین قدم مراقب باشیم تا گل نخوریم و به همین دلیل تمرکزمان را روی خوب دفاع کردن بگذاریم. از طرفی در خط حمله بازیکنان خلاقی داریم که می‌توانند از موقعیت‌ها استفاده کنند اما چیزی که مهم است این است که ما فردا اشتباه کمی داشته باشیم و روی اشتباهات فردی گل نخوریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه شایعه شده بود او از مسئولان این باشگاه ناراحت است و در تمرینات شرکت نکرده، اظهارداشت: من اولین بار است که این را می‌شنوم، به دلیل حضور در کلاس‌های مربی‌گری حرفه‌ای ۱۰ روز باید در این کلاس‌ها شرکت می‌کردم و اگر در این کلاس‌ها شرکت نمی‌کردم نمی‌توانستم در آسیا روی نیمکت بنشینم، البته این کلاس‌ها ادامه دارد و تا روز یکشنبه زمان آن طول می‌کشد. در ۲ روزی که تمرینات ما ریکاوری بود به این کلاس‌ها رفتم و الان هم اینجا هستم. به هر حال تیم تراکتورسازی دشمن‌هایی هم دارد و برخی‌ها دوست ندارند این تیم موفق شود و ما با کار زیاد جواب آنها را می‌دهیم. من تعهدی به تراکتورسازی دارم و تا آخرین لحظه روی تعهدم می‌ایستم و تا زمانی که من را بخواهند در خدمت این باشگاه هستم.

گل‌محمدی درباره اینکه آیا محمد ایرانپوریان فردا در ترکیب تراکتورسازی بازی خواهد کرد یا خیر، اظهارداشت: او هم یکی از گزینه‌های ماست اما باید تا فردا صبر کنیم و احتمالاً بازی می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)