سرمربی تیم پرسپولیس گفت: از هواداران بابت شکست در روز جشن قهرمانی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه لبخند را روی لبان طرفداران بامعرفت و دوست‌داشتنی پرسپولیس بنشانیم.

به نقل از خبر ورزشی، یحیی گل‌محمدی بعد از بازی با ذوب‌آهن با دوربین تلویزیون صحبت کرد، اما هنوز حرف‌های ناگفته بسیاری از لیگ و این بازی باقی است که می‌شود در موردش با مربی قهرمان ساعت‌ها صحبت کرد…

قبول دارید قهرمانی زودهنگام روی عملکرد بازیکنان شما تأثیر گذاشت؟
کاملاً درست است ولی من به بازیکنان پرسپولیس افتخار می‌کنم. شما بهتر از من می‌دانید قهرمانی زودهنگام لیورپول هم روی این تیم تأثیر منفی گذاشت، اما به نظرم پرسپولیس جلوی ذوب‌آهن خوب بازی کرد. ما فقط روی یک صحنه غفلت کردیم و گل خوردیم. باقی مسابقه دست ما بود. موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم که متأسفانه گل نشد. به ذوب‌آهن هم تبریک می‌گویم. به هر حال بازیکنان من هم آدم‌آهنی نیستند و ممکن است قهرمانی زودهنگام روی آن‌ها تأثیر گذاشته باشد.

البته شنیدیم شما و کادر فنی خیلی تلاش کردید با صحبت‌های روحیه‌بخش خود انگیزه بازیکنان را حفظ کنید اما…؟
این بچه‌ها خودشان الگو و حرفه‌ای هستند. این باخت هم خیلی مهم نیست و فدای سر همه بازیکنان پرسپولیس! حتم دارم در ادامه مسابقات جبران خواهند کرد. ما در دو بازی آینده با تمام قدرت بازی خواهیم کرد.

شکست، شما را خیلی ناراحت نمی‌کند؟
مگر می‌شود ناراحت نشوید ولی باید پذیرفت باخت هم بخشی از فوتبال است. همان‌طور که پس از برد و قهرمانی شادی می‌کنیم و بالا و پایین می‌پریم، باید ظرفیت شکست را هم داشته باشیم. در فوتبال حرفه‌ای شکست را هم باید تجربه کرد. این باخت می‌تواند درس خوبی برای پیروزی‌های آینده باشد.

جالب بود!
بله، این را باید بدانیم با یک پیروزی یا یک شکست نباید متوقف شد. زندگی ادامه دارد و باید به بازی بعدی فکر کنیم.

حالا که قهرمان لیگ برتر شدید، به چه جام‌های دیگری فکر می‌کنید؟
اولین جام در دسترس، حذفی است. می‌خواهیم قهرمان این رقابت‌ها هم شویم.

آن وقت سوپرجام هم اتوماتیک‌وار از آن شما خواهد شد.
اجازه بدهید اول قهرمان حذفی شویم و بعد…

آرزوی فتح کدام جام را دارید؟
خیلی خیلی سخت است. با این وضعیت و شرایط اقتصادی دشوار است به این آرزوی خودم اشاره کنم.

(دوباره اصرار می‌کنیم) شاید منظور شما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باشد؟
آرزوی بردن یک جام بزرگ را دارم ولی لطفاً دیگر نپرسید!

افشین پیروانی پس از چهارمین قهرمانی پی‌درپی در لیگ برتر کری خواند و گفت «استادیوم آزادی به قهرمانی‌های پرسپولیس عادت کرده است!» در این رابطه صحبتی ندارید؟
من پس از پایان بازی با ذوب‌آهن هم تشکر ویژه‌ای از افشین پیروانی داشتم که در طول فصل حامی پرسپولیس بود. مصاحبه و از حق پرسپولیس دفاع کرد. واقعاً او یک پرسپولیسی اصیل است.

(به شوخی) البته کلی شما دو نفر به هم نان قرض دادید! پیروانی هم شما را فرزند پرسپولیس و الگویی برای همه مربیان خواند.
افشین لطف دارد. من برای همه همکارانم احترام خاصی قائلم و افتخار می‌کنم در خدمت پرسپولیس هستم.

شما بعد از بازی از زحمات برانکو و کالدرون تشکر کردید. این با استوری اخیر یحیی گل‌محمدی منافاتی نداشت؟
نه که نداشت! من از برانکو که مربی و استاد خودم بوده همیشه قدردانی کرده‌ام. گابریل کالدرون هم زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و قدردان او هستیم، اما باید بدهی این دو را پرداخت کرد. بهترین تقدیر و تشکر از این دو مربی خارجی، پرداخت دستمزد آن‌ها بود. آیا حرف بدی زدم؟!

نه، اتفاقاً حرف درست و به‌جایی زدید!
هنوز هم می‌گویم باید دستمزد این دو بزرگوار پرداخت شود.

جشن قهرمانی خیلی خوبی برای پرسپولیس برگزار شد، اما باز هم به نظر می‌رسید یک چیزی کم بود!
بله، جشن قهرمانی بدون هوادار واقعاً بی‌معنی است. دوست داشتیم مثل همیشه جشن قهرمانی را همراه تماشاگران پرسپولیس برگزار کنیم و جای همه آن‌ها خالی بود. متأسفانه ویروس کرونا خیلی از نعمت‌ها را از ما گرفته از جمله تماشاگران! شما مطمئن باشید حضور هواداران پرسپولیسی در استادیوم آزادی می‌توانست بازیکنان را تهییج کند و ما از این موهبت برخوردار نبودیم. از ته دل آرزو می‌کنم این ویروس کرونا ریشه‌کن شود و بتوانیم فصل آینده تماشاگران را در ورزشگاه‌ها ببینیم.

در پایان حرف ناگفته‌ای نداری؟
از هواداران بابت شکست در روز جشن قهرمانی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه لبخند را روی لبان طرفداران بامعرفت و دوست‌داشتنی پرسپولیس بنشانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)