پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی را به همه پیشکسوتان و همچنین آن‌هایی که دستشان از این دنیا کوتاه است، تقدیم ‌می‌کنم.

یحیی گل‌محمدی پس از بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران در مورد چهارمین قهرمانی این تیم اظهار داشت: به همه هواداران خوبمان تبریک می‌گویم، ان‌شاالله دلشان با این پوکر قهرمانی شاد باشد. همچنین به همه پیشکسوتان عزیزمان تبریک می‌گویم که ما میراث قهرمانی‌های آن‌ها را به دوش می‌کشیم و کاری که آن‌ها قبلا کرده‌اند را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالیم. این برد را به همه پرسپولیسی‌های عزیز تبریک می‌گویم. به بازیکنان خوبمان که با غیرت دویدند، بازیکنانی که با ما نبودند، مصدوم و محروم بودند. ضمن اینکه جا دارد به صورت ویژه این قهرمانی را به هادی نوروزی عزیز و دیگر پیشکسوتانی که از جمع ما رفتند و دستشان از این دنیا کوتاه است تقدیم کنم. ان‌شاالله روحشان شاد باشد.

گل‌محمدی در مورد ماموریت پرسپولیس در جام‌حذفی و لیگ‌قهرمانان‌آسیا و اینکه آیا قصد جذب بازیکن برای بازی‌های آسیایی دارد، گفت:
جلسه‌ای در مورد همین مسائل داریم. قطعا بعد از بازی‌های لیگ و حذفی تغییراتی خواهیم داشت و در مورد آن‌ صحبت می‌کنیم.

وی در مورد جذب بازیکن خارجی و همچنین وضعیت اوساگونا، عنوان کرد: در مورد جذب بازیکن خارجی نمی‌دانم. اوساگونا قرار است بیاید و از او قطع امید نکرده‌ایم.

گل‌محمدی در‌ مورد بازگشت به نیمکت پرسپولیس و اینکه نمی‌ترسید اتفاقات حضور اولش تکرار شود، اظهار داشت: آن موقع جوانتر و کم تجربه‌تر بودم ولی به بازیکنان این تیم، کارشان و شخصیتشان ایمان داشتم. مطمئن بودم جواب می‌دهند و خدا را صدهزار مرتبه شکر که این اتفاقات خوب افتاد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص صحبت‌هایی که چندی قبل پیرامون جدایی اش مطرح شد و همچنین برنامه همکاری در فصل آینده، گفت: صحبت مشکلات بود. بحث جدایی و استعفا در مصاحبه‌ام اصلا نداشتم. این صحبت‌ها برداشت خود مصاحبه کننده بود که از او خواستم آن را بردارد و خیلی زود هم برداشت.

وی افزود: شرایط باید برای همکاری مهیا باشد. چندین مصدوم داریم. باید بتوانیم برای فصل آینده و بازی‌های لیگ قهرمانان بازیکن بگیریم که خیلی کار راحتی نیست.

گل‌محمدی در مورد اینکه اگر قرار باشد این قهرمانی را به یک‌نفر تقدیم کند چه کسی خواهد بود، گفت: کار سختی است. به خانواده مرحوم نوروزی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)