پرسپولیس نیوز : سرمربی ذوب آهن گفت: چه در پرسپولیس باشم و چه در این تیم نباشم فرقی نمی‌کند؛ من همیشه عاشق پرسپولیس هستم و مهم موفقیت سرخ‌پوشان است.

یحیی گل‌محمدی در مورد اینکه آیا بهتر نبود در جلسه امروز کارلوس کی‌روش نیز حضور می‌یافت، گفت: اگر بود که عالی می‌شد متأسفانه ارتباط خوبی بین کی‌روش و مربیان نیست ما دوست داریم از تجربه کی‌روش استفاده کنیم اما هماهنگی‌هایش با فدراسیون باشد. من به عنوان مربی نمی‌توانم هر روز به تمرین تیم بپردازم و ببینم کی‌روش چه کاری انجام می‌دهد اما از سوی دیگر هم دوست دارم با او در ارتباط باشم. پس این موضوع مستلزم برنامه‌ریزی خوب است و فدراسیون هم باید بخواهد چون کی‌روش مربی بزرگی است و حیف است که نتوانیم از تجربیات این مربی باتجربه استفاده کنیم چون فوتبالمان ضرر می‌کند. در این 4 سال یکبار هم نشده که بتوانیم رودرو با او صحبت کنیم.

وی در مورد تاریخ فینال جام حذفی و اعتراضات ذوب آهن به این تاریخ گفت: در نهایت تاریخ مدنظرمان انجام نشد و هیأت رئیسه قبل از نشست هماهنگی فینال جام حذفی تصمیم خود را گرفته بود و جلسه ما بیشتر فرمالیته برگزار شد و بیخود به این جلسه رفتیم.

گل‌محمدی گفت: کارمان هنوز در فصل جاری تمام نشده و می‌ خواهیم با قهرمانی در جام حذفی حضور مستقیم و قطعی‌مان در آسیا را تضمین کنیم که این مهم از قهرمانی جام  حذفی به دست می‌آید. بنابراین بازی سختی داریم هر چند که معتقدم روز 11 خرداد به ضرر ما شد چون باید 17 روز منتظر باشیم اما نفت در این 17 روز دو بازی آسیایی خوب انجام می‌دهد و با آمادگی کامل می‌آید.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه قرار است هواداران پرسپولیس برای تشویق ذوب آهن در فینال جام حذفی حاضر شوند گفت: اگر بیایند که قدمشان روی چشم و خوشحال می‌شویم من عاشق همه آنها هستم و دوستشان دارم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها حسرت رفتن او از این تیم را می‌خورند گفت: حسرت نخورند! همیشه پرسپولیس را دوست داشتم و عاشق این تیم هستم. چه باشم و چه نباشم فرقی نمی‌کند و مهم موفقیت پرسپولیس و شادی دل هواداران این تیم است. امیدوارم این اتفاق هر فصل برای این تیم بیفتد چون واقعاً در این چند سال پرسپولیس اذیت شده و امیدوارم شاهد روزهای خوبی باشیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد شرایطش برای فصل آینده گفت: توافقات اولیه با ذوب آهن صورت گرفته و حتی پیش‌نویس قرارداد امضا شده اما بحث‌های نهایی برای بعد از جام حذفی است. علاقه دارم بمانم چرا که زحمت زیادی کشیدیم تا آسیایی شویم و حضور در آسیا می‌تواند تجربه خوبی باشد.

گل‌محمدی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اتفاقات حاشیه هفته آخر لیگ گفت: دوست ندارم وارد بحث های حاشیه‌ای هفته آخر لیگ شوم. اتفاقات روز آخر در تبریز باید بررسی شود اما در مورد قهرمان لیگ نظرم این است که هر تیمی که در تمام هفته‌ها بیشترین امتیاز را بگیرد قهرمان می‌شود و سپاهان توانست به این مهم دست پیدا کند و جا دارد به فرکی و مجموعه سپاهان تبریک بگویم هر چند که هر سه تیم صدر جدول شایستگی قهرمانی را داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)