سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی حساسی مقابل سپاهان داریم و این تیم همیشه برای ما قابل احترام است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در خصوص این بازی اطهار داشت: خوشحالم که به شهر زیبای اصفهان آمدم. از هواداران خودمان در اصفهان ممنون هستم که امروز استقبال خوبی از ما انجام دادند. ما فردا بازی حساسی با سپاهان داریم و این تیم همیشه برای ما قابل احترام است.

وی افزود: بازی فردا برای هر دو تیم دیدار سختی خواهد بود و بازی راحت و آسانی برای هیچ کدام از تیم‌ها نخواهد بود. بعد از بازی برابر تراکتور، سعی کردیم ریکاوری روحی و روانی خوبی داشته باشیم. ما تمرینات خوبی در این مدت داشتیم و آنالیز خوبی هم از سپاهان انجام دادیم. سپاهان رقیب همیشگی ما در سال‌های اخیر بوده و این سه امتیاز بسیار مهم است. با همه قوا و با تمرکز تا جایی که بتوانیم در همه خطوط تلاش خواهیم کرد اما سپاهان تیم خطرناکی است و همه می‌دانیم ارزش این سه امتیاز زیاد است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه این تیم شرایط سختی پشت سر گذاشته گفت:‌ یکی دو جلسه خوب با بازیکنان داشتیم و در این شرایط به دنبال شاد کردن دل هواداران خود هستیم. در این شرایط شاد کردن دل هواداران اهمیت دارد و بازیکنان با تمرکز بالایی بازی خواهند کرد. بازیکنان نیز به نتیجه رسیدند تا در بازی فردا را با رعایت مسائل فنی به تیم کمک کنند. تمام بازیکنان انگیزه بالایی دارند و توجیه هستند و آماده هدیه کردن شادی به مردم هستند.

گل‌محمدی در خصوص آخرین وضعیت امید عالیشاه ادامه داد: امید به این بازی نمی‌رسد و به همین دلیل با ما به اصفهان نیامده اما شرایطش بهتر شده است و امیدوارم به زودی به ما ملحق شود.

وی در مورد اینکه آیا فوتبال اهمیت خودش را بعد از اتفاقات اخیر پیدا کرده،‌گفت: فوتبال برای همه ما مهم است و می‌تواند الهام‌بخش باشد. بخش بزرگی از جامعه با برد خوشحال و با باخت ناراحت می‌شوند و ما این رسالت را داریم تا هواداران خودمان را خوشحال کنیم و خدا را شاکرم که بخشی از این مسائل هستیم. نتایج روی جامعه تأثیرگذار است هر چند که ما امسال خوب بازی کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. از شروع فصل کیفیت خوبی داشتیم و این نتیجه‌گیری می‌تواند شادی را به جامعه برگرداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)