خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنان دو اخطاره می‌گویم مراعات کنند ولی ۳ امتیاز داماش را فدای دربی نمی‌کنم.

یحیی گل‌محمدی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران در خصوص بازی با صبا اظهار داشت: ما در آن بازی هر کاری که لازم بود برای پیروزی انجام دادیم و به خوبی توانستیم از دروازه خودمان دفاع کنیم اما فقط گل نزدیم.

وی افزود: در ساختار دفاعی بسیار خوب عمل کردیم و راه نفوذ حریفان را بستیم ولی متاسفانه در ضربات آخر کمی بی‌دقت بودیم و اگر فقط از یکی از فرصت ها استفاده می‌کردیم به 3 امتیاز بازی می‌رسیدیم.

گل‌محمدی ادامه داد: هدف ما فقط برد پرسپولیس بود ولی متاسفانه به هدف خود نرسیدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره حواشی‌هایی که علیه او انجام شد، گفت: نمی‌خواهم موضوع را باز کنم شاید خیلی از اختلاف‌ها بیفتد که زیاد بزرگ نباشد من هم آدمی نیستم که درباره آن مصاحبه کنم در هر صورت در هر شهرستانی که میزبان باشیم حاشیه‌هایی نیز وجود دارد و این طبیعت فوتبال ایران است.

گل‌محمدی در مورد بازی با داماش نیز گفت: با یکی از تیم‌های خوب، جوان و جویای نام ایران بازی داریم آنها از لحاظ تیمی و گروهی بسیار آماده و خوب هستند. کار بسیار سختی مقابل داماش در آزادی داریم ولی خیالمان راحت است که در زمین خوب بازی می‌کنیم. من مطمئنم بچه‌ها فقط برای برد پا به زمین می‌گذارند تا 3 امتیاز را کسب کنیم. با توجه به وضعیت جدول ما به 3 امتیاز بازی با داماش نیاز داریم تا خودمان را به بالا بکشانیم و از این وضعیت خارج کنیم.

وی در خصوص 7 بازیکن دو اخطاره در آستانه دربی نیز گفت: دربی حساسیت خاص خودش را دارد و نتیجه‌اش برای هواداران بسیار مهم است اما من باید به بچه‌ها بگویم که کمی مراعات کنند و مواظب باشند. اصلا شاید به یک یا دو بازیکن دو اخطاره استراحت دادم. باید وضعیت تمرینات را ببینم بعد تصمیم‌گیری کنم.

وی افزود: فعلا برای من گرفتن 3 امتیاز بازی با داماش مهمتر از دربی است. من نمی‌توانم ریسک کنم و به خاطر دربی بازی با داماش را از دست بدهم و 3 امتیاز بازی روز جمعه را ندید بگیرم. تمام تلاش خود را می‌کنیم که ابتدا 3 امتیاز بازی با داماش را بگیریم و سپس با خیال آسوده روانه دربی شویم.

وی در خصوص مصدومیت کریمی و مهدوی‌کیا نیز گفت: مصدومیت موضوعی ناخواسته است. در 3 روز آینده تکلیف کریمی و مهدوی‌کیا روشن خواهد شد. من هم عجله نمی‌کنم و به موقع درباره این بازیکنان تصمیم می‌گیرم. باید نظر پزشک و فیزیوتراپ تیم را بپرسم تا سپس درباره آنها تصمیم نهایی بگیرم اما سعی می‌کنم آنها را به بازی دربی برسانم.

وی در پایان درباره ناراحتی کریمی در پایان تمرین نیز گفت: مشکلی پیش نیامده بود و حتما کریمی به خاطر مصدومیت خود ناراحت بود. ما خوشبختانه فعلا آرامش را در تیم داریم و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)