خبرگزاری پرسپولیس : یحیی گل محمدی خطاب به سرخپوشان گفت: بازی با فجر سپاسی همینجا تمام شد و باید در اندیشه بازی های بعدی باشیم.

یحیی گل محمدی پس از پیروزی دو بر صفر شاگردانش برابر فجر سپاسی، خطاب به سرخپوشان گفت: این بازی هیمنجا تمام شد ما کارهای زیادی در پیش داریم و از همین جا باید به فکر بازیهای بعدی باشیم و روی آنها تمرکز کنیم.

گفتنی است، گل محمدی در فرودگاه برای دقایقی هم با مهدی مهدوی کیا و علی کریمی کاپیتانهای تیم به گفتگو پرداخت.

 سفر تیم پرسپولیس به شیراز همواره با استقبال گسترده هواداران همراه بود که این بار هم به نحو چشمگیری نمود پیدا کرد. بعضی هواداران پرسپولیس شب قبل از بازی را در اطراف هتل محل اقامت سرخپوشان صبح کردند بازیکنان پرسپولیس در همه حال هواداران را کنار خود می دیدند واین حضور پس از بازی چشمگیرتر شد.

 اتوبوس حامل سرخپوشان وقتی در پایان بازی ورزشگاه را به سمت هتل ترک کرد حدود 200 هوادار آنها را با خودروهای شخصی و موتور سیکلت همراهی کردند، تعدادی از هواداران هم در هتل منتظر بودند و تعداد بیشتری هم ساعت ها در فرودگاه منتظر شدند تا سرخپوشان را بدرقه کنند.

این شرایط موجب شده بود که نیروی انتظامی تعداد خودروهای اسکورت را افزایش دهد. به هر حال در شیراز همه چیز عالی پیش رفت و میزبانی خوب باشگاه فجر سپاسی، دیگر نهادهای دست اندرکار و نیروی انتظامی هم مورد تقدیر مسئولان باشگاه و سعید شیرینی سرپرست تیم قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)