حيي گل محمدي در نشست خبري قبل از ديدار با داماش گيلان اظهار داشت: در بازي قبلي متاسفانه از داوري ضربه خورديم اما اتفاقات آن مسابقه را فراموش کرديم، هرچند که 3 امتياز باارزش را از دست داديم.

وي درباره تيم داماش عنوان کرد: داماش تيمي خوب و جوان است که سال ها است در کنار هم بازي مي کنند. با توجه به کيفيت زمين اميدوارم بازي خوبي را شاهد باشيم و هرکس از موقعيت ها استفاده کند، برنده شود.

سرمربي نفت تهران درباره اينکه گفته مي شود حسين ابراهيمي در بازي قبل نفت تهران اخراج شده تا مقابل داماش بازي نکند، خاطرنشان کرد: اينطور که شما فکر مي کنيد، نيست. اتفاقا فيلم آن بازي را چند بار ديديم. داور يک مقدار کم لطفي کرد و حق او اخراج نبود. به هر صورت او را در اين بازي نداريم.

وي درباره اينکه در زمان حضورش در پرسپوليس به خاطر اينکه افشين ناظمي ابتدا صحبت کرده است، نشست خبري را ترک کرد، اظهار کرد: رسم ميهمان نوازي اين نبود. اين کار درست نبود و اينطور نيست که فکر کنيد به خاطر  غرور يا چيز ديگري باشد. به هر حال سال گذشته گذشت و شرايط پرسپوليس با نفت تهران متفاوت است. نفت تيمي جوان است که مديريت خوبي دارد و بي حاشيه کارش را مي کند. سعي مي کنيم با نيروهاي جواني که داريم نتايج خوبي بگيريم.

گل محمدي افزود: چون فاصله زماني بازي قبل با اين مسابقه خيلي کم بود، به تيم ما فشار زيادي وارد مي شود. در تهران يک جلسه تمرين کرديم و سعي مي کنيم فردا بازي بسيار خوبي مقابل داماش انجام دهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)