پرسپولیس نیوز : سرمربی نفت تهران تاکید کرد که پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان دارد.

درباره برتری نفت تهران برابر پرسپولیس گفت: تمایلی ندارم درباره بازی روز گذشته صحبت کنم و هر آنچه بود در نشست مطبوعاتی اعلام کردم.

وی درباره اینکه صحبت‌های زیادی در این باره وجود دارد از جمله تعویض‌های او که تاثیرگذار بود و اینکه پس از گل نفت خوشحالی نکرد، اظهار داشت: ترجیح می‌دهم درباره این مسائل نیز حرفی نزنم.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره وضعیت این تیم و اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند موفق شود، عنوان کرد: مطمئن هستم پرسپولیس با حمایت هوادارانش به روزهای خوب خود بازخواهد گشت. این تیم پتانسیل موفقیت را دارد و تمام افرادی که پرسپولیس را دوست دارند باید حمایت کنند.

گل محمدی ادامه داد: من در پرسپولیس مربیگری کرده‌ام و می‌دانم این‌ حمایت‌ها تا چه اندازه می تواند  تاثیرگذار باشد. در روزهای سخت این موضوع به کمک تیم می‌آید. هواداران نیز باید صبور باشند و کمک کنند تا پرسپولیس بار دیگر به بالای جدول بازگردد.

سرمربی نفت تهران تاکید کرد: اطمینان دارم پرسپولیس با بازیکنان و کادرفنی خوبی که دارد می‌تواند به موفقیت برسد. مدیریت باشگاه هم تمام تلاش خود را به کار گرفته و اگر کمی به این تیم زمان داده شود، روزهای خوبی در انتظار هواداران خواهد بود.

گل‌محمدی یادآور شد: دایی مربی بزرگ و خوبی است و نیاز به زمان دارد. او کارنامه موفقی داشته و قضاوت کردن درباره عملکرد او و بازیکنان پرسپولیس در این فصل زود است. پرسپولیس با حمایت هواداران و پیشکسوتان روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)