پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس گفت:دومین بار است که نوروزی مصاحبه جنجالی می کند!

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم در مورد عملکرد پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: باید بگویم نتایجی که تا به امروز کسب کرده‌ایم حاصل کار گروهی بوده و من هم کمترین سهم را این نتایج داشته‌ام. کمتر کسی فکر می‌کرد ما این نتایج را به دست بیاوریم و در جام حذفی فینالیست بشویم اما اینطور شد. در لیگ هم شرایط‌مان بدنبوده و هر چند که راضی‌کننده هم نبوده است. ما برای رسیدن به فینال راه سختی را پشت سر گذاشتیم، ابتدا ملوان را با 6 گل شکست دادیم، نفت تهران را با 4 گل بدریم و بعد هم در 2 بازی سخت خارج از خانه از سد ذوب‌آهن و داماش گذشتیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط خوبی در پرسپولیس وجود دارد و تنها نگرانی ما مصدومیت 4،5 بازیکن اصلی تیم برای بازی فینال جام حذفی است که شرایط‌شان برای حضور در بازی مقابل سپاهان مبهم است.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت علی کریمی عنوان کرد: علی باید در شرایط مسابقه قرار بگیرد و با اینکه در تمرینات گروهی حضور دارد اما هنوز در شرایط مسابقه قرار ندارد. ما امیدواریم کریمی مقابل ملوان یک نیمه بازی کند تا بتواند در بازی مقابل سپاهان به ما کمک کند.

گل‌محمدی در رابطه با مشکلی که بین او و هادی نوروزی پیش آمده بود، اظهار داشت: این دومین مرتبه است که نوروزی اینطور مصاحبه می‌کند. برای من جای تعجب دارد چون هادی هر 2،3 ماه یک بار مصاحبه می‌کند! حالا باید ببینیم این بازیکن در چه موقعیتی بوده که این صحبت‌ها را انجام داده است. نوروزی برای پرسپولیس زحمت زیادی را کشیده و گل‎‌های حساسی هم به ثمر رسانده است، من هم علاقه زیادی به بازی و شخصیت هادی دارم. به هرحال نوروزی به خاطر آن مصاحبه چند جلسه‌ای از تمرینات اخراج شد اما از امروز می‌تواند در تمرین شرکت کند.

وی در مورد دستیارانش هم گفت: کریم باقری به عنوان یک عامل روحیه بخش در تمرینات حضور پیدا می‌کند و توانسته رفاقت و همدلی خوبی در تیم ایجاد کند. این اواخر هم رضا ترابیان به کادر فنی اضافه شده که با شخصیت مثبتی که دارد به تیم انرژی منتقل می‌کند. من اگر 4،5 رفیق و دوست مثل ترابیان داشتم آنها را هم به کادر فنی اضافه ‌می‌کردم.

سرمربی پرسپولیس در پایان درخصوص شانس قهرمانی این تیم در جام حذفی تصریح کرد: من خیلی امیدوارم با همدلی که در تیم می‌بینم و با حمایت هواداران به قهرمانی برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)